Metaxa doskonale wie, jak łączyć współczesność z tradycją, dlatego wystartowała z nową kampanią reklamową „Odkrywcy klasyki”, której przekaz uwieczniony został w utworze „Nie wziąłem się znikąd” autorstwa Czarnego HIFI i Małpa.
Producencko-raperski duet stworzył prawdziwie „vintage’owe” dzieło w nowoczesnym wydaniu, zarówno w warstwie muzycznej, jak i tekstowej. Utworowi towarzyszy klip autorstwa Arka Nowakowskiego, w którym metaforyczny świat klasyki przenika się na ciągłym loopie z wyobrażonym studiem nagraniowym pełnym oldschoolowych sprzętów.
Zobacz również
Kampania obejmuje działania digital – kanały własne marki w social media oraz kanały uczestniczących w projekcie raperów, a także działania z zakresu PR.
Za strategię i koncepcję kreatywną kampanii odpowiedzialna jest agencja Cut The Mustard we współpracy z wytwórnią Def Jam Recordings Poland. Produkcją klipu zajął się dom produkcyjny Graffiti Films.
![Trudny temat, łatwy ban. Jak w sieci pisać i mówić o wrażliwych treściach cz. 1 [PORADNIK]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/09/Trudny-temat-latwy-ban_social-media-142x0-c-default.jpg)
Trudny temat, łatwy ban. Jak w sieci pisać i mówić o wrażliwych treściach cz. 1 [PORADNIK]