Test mobilnej drukarki na wysokości 8051 metrów? Marka Brother wysyła swój sprzęt na wyprawę na Broad Peak

Test mobilnej drukarki na wysokości 8051 metrów? Marka Brother wysyła swój sprzęt na wyprawę na Broad Peak
Firma Brother postanowiła podjąć współpracę z podróżniczką, dziennikarką i pisarką Moniką Witkowską, aby wspomóc ją w zdobyciu szczytu Broad Peak. Można teraz zadać sobie pytanie – czy w tym szaleństwie jest (marketingowa) metoda?
O autorze
1 min czytania 2021-06-15

Producenci sprzętu elektronicznego lubią sprawdzać swoje produkty w ekstremalnych warunkach – taki testy mają potwierdzać ich wytrzymałość, niezawodność. Dodatkowo takie testy mogą być swego rodzaju formą rozrywki dla oglądającego – nie od dziś wiadomo, że konsumenci uwielbiają oglądać nagrania, na których mogą obserwować upadające, czy pływające smartfony. W końcu zawsze pojawia się ta nutka ciekawości, czy produkt wytrzyma próbę wody lub zderzenia z twardą powierzchnią,

Zdaje się, że firma Brother również postanowiła udowodnić, że ich sprzęt sprawdzi się w ekstremalnych warunkach. Mobilna drukarka o numerze PJ-722 zostanie zabrana na wysokość 8051 metrów, czyli na sam szczyt góry Broad Peak. Wszystko po to, aby udowodnić, że urządzenie umożliwia druk za pomocą interfejsu USB 2.0 i może być połączone ze smartfonami, tabletami, komputerami mobilnymi i laptopami, dzięki czemu drukowanie dokumentów jest możliwe zawsze i wszędzie. Do tego drukarka Brother ma wyjątkowo kompaktowy format i pracuje w trybie bezpośredniego druku termicznego przez co nie wymaga zastosowania tuszu ani tonera. 

Co ciekawe, możliwości tej drukarki ma sprawdzić osoba ze świata słowa pisanego– będzie to podróżniczka, dziennikarka i pisarka Moniką Witkowska, która bierze udział w wyprawie na Broad Peak trwającej od 15 czerwca do 15 sierpnia 2021.

– Naszą misją jest przychodzenie z pomocą przedsiębiorstwom i konsumentom w realizacji ich indywidualnych wizji i pomysłów. Jesteśmy szczególnie dumni, że możemy wspierać odważne kobiety w rozwijaniu swoich pasji i realizacji taki wyjątkowych celów jak zdobycie ośmiotysięcznika. Możliwość współpracy z Moniką Witkowską i wsparcie jej w tej wyprawie to dla Brother wielkie wyróżnienie. Jesteśmy przekonani, że nasze urządzenie sprawdzi się podczas zdobywania szczytu Broad Peak – komentuje Katarzyna Idzkiewicz, senior marketing coordinator w firmie Brother Polska.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Brother dodaje, że w swoich działaniach kieruje się mottem „At your side”, stawiając za priorytet sprostanie zmieniającym się potrzebom klientów i wspieranie ich w realizacji swoich założeń zarówno biznesowych, jak i tych prywatnych. Czy takim założeniem jest wydrukowanie dokumentu na wysokości 8051 metrów? Pomysł wydaje nam się mocno absurdalny, ale kto wie – może ma szansę zwrócić uwagę klientów marki, którzy interesują się tematem wspinaczki?

Słuchaj podcastu NowyMarketing