Wystartowała kampania edukacyjna mBanku – Cyfrowe Rewolucje

O autorze
2 min czytania 2021-06-18

Wystartowały Cyfrowe Rewolucje – kampania edukacyjna mBanku, który od wielu lat wspiera w ten sposób przedsiębiorców w przeniesieniu lub rozwinięciu ich biznesu w internecie. Prowadzone działania oparte są o dwa filary: stronę cyfrowerewolucje.pl z szeregiem wartościowych, merytorycznych treści przygotowanych przez najlepszych ekspertów z branży oraz konkurs na cyfrową rewolucję. W tym roku do wygrania są biznesowe nagrody o wartości 300 tys. zł. W sieci pojawiły się spoty promujące kampanię z udziałem samego… Archimedesa.

Ubiegłoroczna edycja kampanii Cyfrowe Rewolucje to kilkadziesiąt tekstów i blisko 20 webinarów poświęconych przeniesieniu firmy do świata online. To także ponad 550 zgłoszeń w konkursie, w którym do wygrania były m.in. usługi pozwalające na zbudowanie e-sklepu i jego promocji w internecie, szkolenia z e-marketingu, wsparcie prawne i księgowe oraz pakiety usług logistycznych.

24 maja ruszyła druga edycja Cyfrowych Rewolucji mBanku. Centrum kampanii stanowi nowa strona cyfrowerewolucje.pl – kompendium wiedzy o tym, jak krok po kroku przenieść firmę do sieci. Przedsiębiorcy znajdą na niej bezpłatny kurs skutecznej sprzedaży online oraz inspirujące case study firm, które odniosły już sukces w internecie. Każdy kurs kończy się testem sprawdzającym wiedzę. Materiały przygotowali eksperci rynku e-commerce. Wszystkie są bezpłatne. Nie trzeba być klientem mBanku, żeby z nich skorzystać.

Działaniom edukacyjnym towarzyszy konkurs, który startuje 23 czerwca – jego uczestnicy będą walczyć o przeprowadzenie cyfrowej rewolucji w swojej firmie. Zwycięzcy mogą liczyć na pomoc w pokonaniu szeregu wyzwań, które towarzyszą uruchomieniu internetowego biznesu, m.in. prawnych, marketingowych czy technologicznych. Do ich dyspozycji pozostaną sprawdzeni partnerzy banku: Ceneo, Cube Group, DIMAQ, DPD, Gessel, Ideo Force, Inpost, Lex Secure PayNow, Samito i Sky-shop.pl. Co więcej, za jakość przeprowadzonych rewolucji będzie odpowiadał doświadczony menedżer i biznesmen – Maciej Filipkowski prowadzący podcast Zaprojektuj swoje życie. Ekspert przez pół roku będzie spotykał się ze zwycięzcami na sesjach mentoringowych. Zaprosi ich również do udziału w swoim programie. Partnerem strategicznym konkursu jest Mastercard.

Tegoroczną kampanię promują trzy spoty wideo. Koncepcja kreatywna skupiona jest wokół myśli: „Omnichannel, dropshipping, mikrokonwersja. To takie skomplikowane. Bądź tu mądry. Tak, bądź! Wejdź na cyfrowerewolucje.pl – kompendium wiedzy o prowadzenia firmy w sieci i przekonaj się, że droga do sukcesu w e-commerce jest prostsza niż myślisz”. W kreacjach wykorzystana została postać starożytnego myśliciela – Archimedesa. Działania prowadzone w internecie trwają od 24 maja i zakończą się 31 sierpnia. Za przygotowanie kampanii odpowiedzialna jest agencja Grey Poland, dom produkcyjny Lemon oraz dom mediowy Mindshare.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj



Słuchaj podcastu NowyMarketing