Robert Wielgo, członek zarządu i CMO IAB Polska, został powołany na Prezesa Zarządu, a Włodzimierz Schmidt, Prezes Zarządu IAB Polska, wszedł do Rady Nadzorczej Rady Reklamy.
W organach Stowarzyszenia znaleźli się także inni przedstawiciele firm członkowskich i współpracujących z IAB Polska.
Zobacz również
– Jestem szczęśliwy, że w nowej roli prezesa zarządu mogę wzmocnić zaangażowanie w pracę jednego z najważniejszych podmiotów samoregulacyjnych w Polsce. Ogromnie doceniam zaufanie, jakim obdarzyli mnie Członkowie organizacji. Zadania stojące przez Radą Reklamy i Komisją Etyki Reklamy nie zmieniają się, dlatego też w nowej kadencji 2021-2023 będziemy chcieli kontynuować świetną pracę poprzedniego Zarządu. Wśród priorytetów na najbliższe lata na pewno trzeba podkreślić dalsze wzmacnianie i promowanie idei samoregulacji, zarówno poprzez zwiększanie obecności Rady Reklamy w mediach, aktywność w ośrodkach opiniotwórczych i decyzyjnych, jak i konsekwentne wzbogacanie bazy członkowskiej o nowe podmioty i całe obszary rynku. Nasza organizacja bacznie obserwuje świat reklamy i zachodzące w nim, czasem wręcz rewolucyjne, zmiany. Zmiany, które często redefiniują znane nam do tej pory pojęcia zasad etyki, choćby przez rosnący udział czy też już dominację kanału cyfrowego. Znamienne jest zatem, że na czele Zarządu Rady Reklamy stanął przedstawiciel organizacji reprezentującej uczestników rynku internetowego, jakim jest Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. – mówi Robert Wielgo, Prezes Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy, członek zarządu IAB Polska.
W skład nowego zarządu na kadencję 2021-2023 wchodzą: (https://radareklamy.pl/wladze/)
- · Robert Wielgo, IAB Polska jako Prezes Zarządu
- · Małgorzata Węgierek, Havas Media Group
- · Marcin Idzik, TVN Discovery
- · Bartłomiej Morzycki, Browary Polskie
- · Agnieszka Kępińska-Sadowska, Mondelez
- · Łukasz Kowalski, MSL
W skład Rady Nadzorczej wchodzą:
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
- · Włodzimierz Schmidt
- · Małgorzata Wadzińska
- · Iwona Jacaszek-Pruś
- · Jerzy Minorczyk
- · Beata Rożek
Szczegółowe informacje dostępne na stronie Rady Reklamy https://radareklamy.pl/ oraz na stronie IAB Polska.
Słuchaj podcastu NowyMarketing