Marka Kubota właśnie zaprezentowała pierwszą linię ubrań, która otwiera nowy rozdział w swojej blisko 30-letniej historii. Kubota postawiła na wygodę, luz i streetwearowy styl. W kolekcji znajdziemy bluzy, T-shirty, spodnie dresowe, szorty oraz akcesoria zarówno w wersji damskiej, jak i męskiej. Zdecydowanym hitem może okazać się unowocześniony kreszowany dres, który nawiązuje do stylistyki początku lat 90., tworzący idealny duet z klapkami na rzep oraz skarpetami z logo marki. Kilka dni po premierze ubrań nastąpi kolejna niespodzianka specjalna – nowa odsłona flagowego modelu klapka na Rzep.
Odzież łącząca geometryczny, przeskalowany print idealnie wpasowuje się w miejski styl i panujące trendy. Prosta forma, kolor i wygoda, to hasła, które najlepiej odzwierciedlają pierwszą kolekcję odzieży marki Kubota. Większość modeli powstała z surowców naturalnych, które idealnie nadadzą się na wakacyjny wypoczynek, ale sprawdzą się również w klimacie miejskim. Tkaniny, które zostały wybrane do stworzenia kolekcji ubrań to przede wszystkim miłe w dotyku, mięsiste dzianiny. Linia oparta jest o naturalne tkaniny – w składzie każdego z produktów znaleźć można m.in. 80% bawełny, a w przypadku T-shirtów aż 100%.
Zobacz również
Zarówno kolekcja ubrań, jak i dodatków zachowana jest w nowoczesnej, energetycznej stylistyce, nawiązującej do klimatu vintage. Kubota to przede wszystkim kolor, dlatego w przypadku odzieży również odgrywa on bardzo ważną rolę. W kolekcji można odnaleźć mocne i wyraziste połączenia kolorystyczne.
Damska część kolekcji bazuje na bieli, czerni i pastelowym różu, przełamanych mocnym akcentem soczystej zieleni, która swym odcieniem totalnie porywa i przywołuje na myśl wakacyjny vibe. Kolekcja męska to z kolei bardziej stonowana kolorystyka. Znajdziemy w niej błękit, odcienie niebieskiego z kroplą szarości oraz bordo. Nie zabrakło również ponadczasowej bieli i czerni. Obie linie łączy geometryczny, przeskalowany print, do którego inspiracją były już wcześniej wspomniane lata 90., co było zabiegiem nieprzypadkowym. Pierwsza kolekcja odzieży nawiązuje klimatem do czasów, kiedy narodziła się marka oraz kultowe klapki Kubota Rzep.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
„Wszystkie modele z kolekcji bazują na wakacyjnym luzie, ale noszą również znamiona miejskiego streetwearu, dlatego postawiliśmy na formy lekko oversizowe, które można stylizować na różne sposoby”. – mówi Iwona Dąbrowska, dyrektorka kolekcji w firmie Kubota. „Nasze ubrania można ze sobą dowolnie miksować, uzupełniając stylizacje licznymi modelami klapków i skarpet. W tegorocznej kolekcji nie zabraknie również bucket hatow, czapek z daszkiem oraz czapek panelowych. Pierwszy raz pojawi się również torba plażowa typu shopper, idealna na wakacyjny wyjazd. Premiera nowej kolekcji akcesoriów planowana jest na lipiec.”
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Premiera pierwszej w historii kolekcji ubrań Kuboty wiąże się z jeszcze jednym ważnym wydarzeniem dla marki. W ciągu kilku dni od premiery odzieży, do oferty dołączą nie tylko liczne akcesoria, które powstały dla uzupełnienia linii odzieżowej. Nowością w ofercie będzie nowy model – Rzep 2.0, odświeżona wersja legendarnego modelu. Rzep 2.0 to połączenie klasyki z nowoczesnością. W nowej wersji flagowego modelu regulowany pasek został wzmocniony, a wyprofilowana podeszwa stała się grubsza i wyższa.
W obiektywie Łukasza Ziętka
Podczas sesji nowej kolekcji Kuboty za obiektywem stanął Łukasz Ziętek. Modele ubrani byli w stylizacje przygotowane przez Iwonę Łęczycką. Wsparciem na backstagu była choreografka Agnieszka Konopka. Z kolei za make-up odpowiadała Marianna Yurkiewicz. Za fryzury podczas sesji odpowiedzialny był Kamil Pecka. Sesja, której myślą przewodnią była świeżość i nowoczesność odbyła się w Warszawie w Studio 99. Nie zabrakło również puszczenia oka w stronę lat 90., z których wywodzi się Kubota. Klimat vintage jest szczególnie widoczny na zdjęciach grupowych, które przywodzą na myśl popularne w tamtych czasach girlsbandy oraz boysbandy. W sesji wystąpili modele: Nilufar, Kamila Irobi, Ania Moreno z agencji Uncovered, Michał Kot i Julia Suryś z United, a także Borys Bajan, Ivan Zaretski i Kuba Basiewicz z agencji As Management.
Ceny nowej kolekcji kuszą przystępnością. Zaczynają się już od 70 PLN za T-shirt. Pierwsza w historii marki kolekcja odzieży jest dostępna w nowo otwartym sklepie stacjonarnym Kubota w galerii Posnania w Poznaniu oraz w sklepie internetowym na kubotastore.pl. Zakupów oficjalnych klapków i akcesoriów można dokonywać także w popularnych marketplace’ach, np. Allegro, a w niedługim czasie także na Amazon.de. Stacjonarnie Kuboty można znaleźć w Galerii Młociny oraz Blue City w Warszawie.