Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Ponad 500 stron o mózgu i marketingu – zdobądź e-book „NeuroMarketing Insight” za darmo.

SZCZEGÓŁY

Od czerwca br. Joanna Oczkowska pełni obowiązki dyrektor zarządzającej Multikino Media

Joanna Oczkowska jako p.o. dyrektor zarządzającej jest odpowiedzialna za cały obszar działalności brokera reklamy Multikino Media, w tym również dział sprzedaży korporacyjnej.
O autorze
1 min czytania 2021-07-06

Joanna Oczkowska jako p.o. Dyrektor Zarządzającej jest odpowiedzialna za cały obszar działalności brokera reklamy Multikino Media, w tym również dział sprzedaży korporacyjnej.

– Cieszę się, że Joanna w tak trudnym dla nas roku zdecydowała się podjąć wyzwanie pokierowania całym zespołem Multikino Media. Doceniam jej dotychczasowe osiągnięcia jako Dyrektor Sprzedaży i obsadzenie jej w nowej roli było naturalnym wyborem. Uważam, że jako p.o. Dyrektor Zarządzającej, wykorzystując potencjał kinowych premier, poprowadzi nas w krótkim czasie do osiągania wyników z czasów przed pandemią – dodaje Mariusz Spisz, prezes zarządu Multikino Media.

Z końcem maja br. wznowiły działalność wszystkie kina sieci Multikino i Cinema3D, znajdujące się w ofercie Multikino Media.

– Nasze prognozy na najbliższe miesiące są optymistyczne, głównie za sprawą filmów, które czekały na pojawienie się na wielkim ekranie. Wraz z ponownym otwarciem kin odradza się również rynek reklamy kinowej i wraz z widzami do kin powracają reklamodawcy. Okres zamknięcia multipleksów wykorzystaliśmy przede wszystkim na przygotowanie nowych, atrakcyjnych ofert dla naszych klientów i już pierwsze tygodnie wznowionej działalności pokazują, ze duża cześć reklamodawców tęskniła za kinem w nie mniejszym stopniu od widzów – dodaje Joanna Oczkowska, p.o. dyrektor zarządzającej.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Joanna Oczkowska związana jest z Multikino Media (dawniej Biuro Reklamy sieci Multikino S.A.) od 2004 roku. Wcześniej obejmowała stanowisko dyrektor sprzedaży.

Słuchaj podcastu NowyMarketing