Sprzedaż ginu z tonikiem w puszce marki Marks and Spencer w wzrosła o 24% w ciągu tygodnia po tym, jak wyemitowano drugi odcinek serialu Fleabag. To przy ginie z tonikiem marki M&S główni bohaterowie nawiązują znajomość i prowadzą wciągające dialogi, które pokochali fani serialu.
Zobacz również
Scenarzystka i odtwórczyni głównej roli w serialu Fleabag – Phoebe Waller-Bridge postanowiła nawiązać współpracę z Edinburgh Gin, tworząc limitowaną edycję Fleabag Gin. Limitowana edycja butelki ginu została zaprojektowana przez samą Waller-Bridge i będzie opatrzona w wyjątkowy nadruk. Ręcznie rysowana ilustracja przedstawia panoramę Edynburga widzianą oczami bohaterki komediodramatu. Jak wiedzą fani serialu, Edynburg to miasto bliskie sercu aktorki, ponieważ to tam po raz pierwszy wystąpiła w Fleabag.
– Chcieliśmy, aby ta butelka uchwyciła spojrzenie na Edynburg z całą tajemnicą i zdumieniem oczami Fleabag, która znalazła tam swój pierwszy dom – powiedziała Waller-Bridge.
Każda butelka zawiera także wiadomość od aktora – Andrew Scotta, czyli odtwórcy roli atrakcyjnego Księdza.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
– Ważne jest, aby dodać, że ręka Andrew Scotta napisała wiadomość na butelce… jeśli to nie jest wystarczająca zachęta do wytropienia jednej z nich i przyłożenia do policzka, to nie wiem, co jest – dodaje aktorka.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Cena za butelkę to 48 funtów, a sprzedaż ginu ruszy już 20 lipca. Producent ma nadzieję, że zysk ze sprzedaży osiągnie ponad 150 tys. funtów, które przekaże na szczytny cel. Zyski ze współpracy pomogą zebrać fundusze dla wschodzących artystów z Edynburga. Liczba butelek jest ograniczona, zatem fani są zachęcani do rejestracji dostępnej na stronie producenta Edinburgh Gin, umożliwiającej dostęp do sprzedaży.