Start kampanii „Z Buntu Najlepsze” to relaunch i wielki powrót Doctor Brew w zupełnie nowej odsłonie. Marka mocno zakorzeniona w świecie piw kraftowych śmiało sięga po mainstreamowego klienta, oferując piwa w 4 stylach: Double IPA, Molly IPA, Summer ALE oraz Vermont IPA. Doctor Brew to kolejna premiera produktowa Browaru Tenczynek/Manufaktury Piwa, Wódki i Wina SA.
Relaunchowi Doctora Brew towarzyszy ogólnopolska kampania pod hasłem „Z Buntu Najlepsze”, która zachęca do odwagi życia na własnych zasadach. Twórcy nawiązują w niej do trwającej postpandemicznej rzeczywistości, w której na nowo definiujemy nasze relacje społeczne, bliskość z drugim człowiekiem i oczekiwania wobec przyszłości. Poprzez bunt, energię oraz idący za nimi optymizm pokazują, by podejmować ryzyko oraz zawalczyć o siebie tu i teraz.
Zobacz również
Nieprzypadkowo twierdzimy, że z buntu wychodzi wszystko, co najlepsze. Bo z niego wyrośliśmy i my: będąc w 2010 roku częścią piwnej rewolucji. Od tamtego momentu nie spoczywamy na laurach: szukamy nowych smaków, warzymy nowe piwa i nieustannie nimi zaskakujemy. Mamy doświadczenie, ale i chęć przełamywania schematów, które sprawiają, że nie mamy zamiaru zatrzymywać się na tej drodze. Chcemy więcej, chcemy lepiej, chcemy smaczniej. I chcemy, żeby towarzyszyli nam w tym konsumenci – powiedział Tomasz Czechowski, współwłaściciel marki Doctor Brew.
Kampania „Z Buntu Najlepsze” to nowe rozdanie także pod kątem produktowym marki, która wprowadza na rynek 4 piwa w nowej odsłonie. Lekkie i soczyste Summer ALE idealnie wpisujące się w klimat letnich wieczorów. Delikatne, ale z mocno goryczkowym smakiem Molly IPA oparte zostało na sporej dawce amerykańskich chmieli, ale wygładzone dzięki płatkom ryżowym. Double IPA to piwo w stylu American India Pale Ale z goryczką na pierwszym planie, a na drugim z orzeźwiającymi cytrusami i leśną żywicą. Vermont IPA to efekt poszukiwania smaku rześkiego, soczystego, a zarazem bardzo mętnego. Jego smak stoi pomiędzy wytrawnością wysokiego nachmielenia a delikatnością słodu.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Piwa Doctor Brew dostępne online na www.browar-tenczynek.pl oraz w sklepach na terenie całej Polski.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Kampania Doctor Brew „Z Buntu Najlepsze” łączy w sobie szerokie działania digitalowe oraz niestandardowe aktywacje OOH. Autorką zdjęć kampanijnych jest jedna z najpopularniejszych polskich fotografek Zuza Krajewska.