Jan Błachowicz, mistrz świata UFC w wadze półciężkiej i jeden z najlepszych polskich sportowców, został ambasadorem piwa Noszak – marki Browaru Zamkowego Cieszyn. Zawodnik podpisał dwuipółletni kontrakt, a jego wizerunek będzie wykorzystywany przez markę działaniach marketingowych pod hasłem „Witaj Książę!”.
– Współpraca z marką Noszak ma dla mnie również charakter sentymentalny. W Cieszynie się wychowałem, tu stawiałem pierwsze kroki w drodze do sportowego mistrzostwa. Czas połączyć siły i przywrócić blask temu miejscu oraz marce. Jestem dumny, że będę mógł uczestniczyć w jej rozwoju – deklaruje Jan Błachowicz
– Nazwa piwa Noszak nawiązuje do najwybitniejszego władcy i twórcy Księstwa Cieszyńskiego Księcia Przemysława I Noszaka. Fani mieszanych sztuk walki wiedzą, że „Cieszyński Książę” to pseudonim pochodzącego z naszego miasta Jana Błachowicza, znaleźliśmy zatem bardzo ciekawy motyw tej kooperacji. Jan jest sportowcem światowej klasy, ale nie zapomina o swoich korzeniach. To połączenie wydaje się najlepszym z możliwych. Teraz, oglądaniu i kibicowaniu Janowi, powinno towarzyszyć najlepszej jakości piwo. Piwo Noszak – koncept współpracy tłumaczy Adam Leda, współwłaściciel i prezes Browaru Zamkowego Cieszyn.
Zobacz również
Jan Błachowicz będzie głównym ambasadorem działań marketingowych marki Noszak. Oprócz wykorzystania wizerunku, działań w social media, zaangażuje się również w inne przedsięwzięcia organizowane przez Browar Zamkowy Cieszyn. Jednym z nich będzie udział w „Dniach Noszaka”, które od 23 lipca odbywać się będą w Cieszynie. Kibice otrzymają niepowtarzalną okazję spotkania się z naszym Mistrzem.
– Na sportowy szczyt doprowadziła mnie m.in. nieustanna wiara w sukces. To ważne nie tylko w sporcie, ale i w każdym aspekcie życia. Jestem przekonany, że nasza współpraca będzie mistrzowskim połączeniem, a moi fani będą mogli emocjonować się kolejnymi walkami przy świetnym piwie – dodaje Błachowicz.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]