Infekcje intymne to normalna sprawa, potrafią jednak pokrzyżować nasze zamiary i sprawić, że musimy na kilka dni usunąć się na dalszy plan. Taką sytuację przedstawia najnowszy spot marki Gynoxin. Warianty leku Gynoxin promowane są w telewizji wersji 30” i 15”. Ponadto skrót spotu został wykorzystany w kampanii w digitalu.
Za kreację i nadzór produkcyjny spotów odpowiada agencja Cut The Mustard. Produkcją spotu zajął się dom produkcyjny Graffiti Films.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Więcej informacji o marce Gynoxin znajduje się na stronie gynoxin.pl.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]