Studia. Czas na odkrycie siebie

Ich życie wyglądałoby zupełnie inaczej gdyby nie studia. Pięć osób i pięć historii, których wspólnym mianownikiem jest poszukiwanie siebie. Twórcy internetowi dzielą się opowieścią o drodze, jaką przeszli, żeby odkryć swoje pasje i sposób na życie.
O autorze
1 min czytania 2021-07-27

Podróże, jedzenie, edukacja, eksploracja – media społecznościowe dają przestrzeń do dzielenia się pasją i wiedzą. Doskonale wiedzą o tym bohaterowie najnowszej kampanii Wyższych Szkół Bankowych: AniaMaluje, Dodo Knitter, Maciej je, Hania Es i chłopaki z Urbex History. Dzięki współpracy z popularnymi twórcami WSB dociera do młodych – wchodzących w dorosłość odbiorców, oferując im wartościowe źródło inspiracji.

Czy studiując pedagogikę wczesnoszkolną, można zostać copywriterką, podróżniczką i popularyzować pozytywny stosunek do ciała? Ania Kęska, na Instagramie znana jako Ania Maluje, udowadnia, że tak. Jak sama o sobie mówi: „Wszystko co robiłam w przeszłości, przygotowało mnie w jakiś sposób na to, co robię teraz. Nie pracuję w zawodzie, ale studia były dla mnie szkołą życia. Nauczyły mnie asertywności, stawiania na swoim, ustalania priorytetów, zarządzania kalendarzem oraz budżetem”.

Przed Dominiką Dodo Knitter świat stanął otworem, gdy jako 17-latka odkryła podróże autostopem. Najpierw po Polsce, a chwilę po 18. urodzinach po całej Europie. Kolejnym krokiem było studiowanie wzornictwa. Dominika w dzieciństwie nie miała okazji poznać świata sztuki, urodziła się w małej wsi i gdy rozpoczęła studia w dużym mieście, początkowo czuła się zagubiona wśród ekstrawaganckiego otoczenia. Ale to właśnie studia pozwoliły jej znaleźć własną drogę, odkryć pasję do natury i projektować ubrania inspirowane podróżami. Internetowi twórcy w kampanii Wyższych Szkól Bankowych dzielą się swoimi doświadczeniami. Szczerze opowiadają o swojej drodze – wspominając o radości ze studiowania, ale też o przezwyciężaniu trudności. Łączy ich jedno – studia pomogły im odkryć siebie.

Historie naszych bohaterów przedstawione zostały w e-booku (dostępnym na stronie – studiujodkryjsiebie.pl ) i wideo wyreżyserowanym przez Adiego Pietrasiewicza. Wieloelementowa kampania już drugi rok z rzędu realizowana była we współpracy z agencją White Bits.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Wyróżnikiem Wyższych Szkół Bankowych jest przyjazność i praktyczność także wobec nieustannie zmieniającego się świata. Każdego roku staramy się na nowo odpowiedzieć na oczekiwania młodego pokolenia. W tym roku szczególnie podkreślamy jaką rolę odegrały studia w życiu naszych bohaterów. Cieszę się ze współpracy z agencją, która trafnie adaptuje nasze doświadczenia, nowe perspektywy i aktualne insighty – mówi Iza Budzichowska odpowiedzialna za kampanię po stronie WSB.

Słuchaj podcastu NowyMarketing