Rylee Stuart, jedząc nachosy Doritos, natknęła się na wyjątkowego nachosa, którego postanowiła pokazać światu. Dziewczyna opublikowała na TikToku filmik, w którym prezentuje puszystego chipsa, w całości rozdętego od środka, przez co przybrał kształt małej trójkątnej poduszki.
Zobacz również
-
Centralizacja i personalizacja: podwójna moc obsługi klienta w social media [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [6-12.09.24]: NowyMarketing Podcast o strategii miast, marketerzy a współpraca Roblox i Shopify, ekologia w marketingu wg jurorów Effie Poland
-
#PolecajkiNM cz. 23: The LIONS Creativity Report 2024, „Wyprostuj spojrzenie”, NotebookLM, Open AI o1
Po opublikowaniu filmiku dziewczyna szybko zyskała popularność jako posiadaczka najbardziej wyjątkowego nachosa. Ludzie zaczęli udostępniać materiał na ogromną skalę – w końcu zyskał aż 6 mln widzów na całym świecie. Rylee zapytała, czy powinna zjeść rzadki okaz chipsa, czy jednak go zachować. W odpowiedzi niektórzy internauci sugerowali przekazanie przekąski do muzeum, a inni polecali jego sprzedaż na aukcji internetowej.
W końcu dziewczyna wystawiła „Puszystego wyjątkowego Doritos” na aukcji eBay, a ludzie od razu zaczęli podbijać jego cenę. Szybko z 0,99 dolarów cena wzrosła do 10 tys dolarów, co wprawiło w osłupienie dziewczynę i jej rodzinę.
Ostatecznie aukcja została zamknięta, jednak Rylee wzbogaciła się o 20 tys dolarów dzięki marce Doritos. Firma postanowiła wykupić słynnego chipsa, by wynagrodzić dziewczynę za kreatywność i miłość do Doritos oraz za wykazanie się śmiałością i przedsiębiorczością w tak młodym wieku.
#PolecajkiNM cz. 23: The LIONS Creativity Report 2024, „Wyprostuj spojrzenie”, NotebookLM, Open AI o1
Słuchaj podcastu NowyMarketing