Sieć Żabka nie zwalnia tempa – po wprowadzeniu usługi „Zostaw paczkę w Żabce” i otworzeniu pierwszych bezobsługowych sklepów, przyszedł czas na wdrażanie kolejnego konceptu. Tym razem sieć planuje rozwijać koncept mobilnych punktów sprzedaży, które będą się pojawiać się w okolicach szkół i uczelni, a w sezonie letnim w miejscowościach obleganych przez turystów.
– Sklepy Żabka są obecne zarówno w dużych aglomeracjach, jak i małych miejscowościach. Staramy się być jak najbliżej naszych klientów, dlatego tworzymy nowe rozwiązania, umożliwiające im skorzystanie z naszej oferty także w miejscach, w których spędzają oni wolny czas. Nowy koncept jest mobilny, a to oznacza, że stoisko jest montowane na czas eventu i demontowane po jego zakończeniu, by mogło funkcjonować na kolejnych wydarzeniach – mówi Adam Manikowski, Dyrektor Zarządzający Żabka Polska.
Zobacz również
Nie będą to jednak zwykłe sklepy – w związku ze specyficznymi lokalizacjami asortyment będzie ograniczony do ciepłych przekąsek (np. hot dogi i burgery, kanapki, sałatki oraz ciepłe i zimne napoje) i napojów (w tym świeżo mielona kawa). Uczestnicy różnych targów, koncertów czy innych imprez masowych będą mogli dzięki takim punktom szybko zaspokoić swój głód lub pragnienie, bez konieczności szukania w najbliższej okolicy stacjonarnych sklepów spożywczych. Chodzi o to, żeby zagwarantować klientom maksymalną wygodę i komfort zakupów.
Nie tylko asortyment będzie specjalnie wybrany do mobilnych punktów, ale sama konstrukcja sklepu będzie składać się ze zmiennych, łatwo adaptowalnych elementów. Dodatkowo mobilne sklepu będą wizualnie personalizowane pod konkretny event czy pod konkretnego klienta profilu klienta.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Pierwsza mobilna Żabka pojawi się w strefie gastronomicznej dużej imprezy, jaką jest Wrocław Tattoo Konwent. Wydarzenie odbędzie się na Stadionie Wrocławskim w dn. 31 lipca – 1 sierpnia. Po zakończeniu Wrocław Tattoo Konwent mobilna Żabka będzie testowana na kolejnych wydarzeniach w całej Polsce.
Słuchaj podcastu NowyMarketing