Victor Gondim, objął stanowisko digital art directora, a Roch Rooijens, junior digital art directora.
– Victor to grafik z bogatym doświadczeniem technologicznym, a Roch z ciekawym zapleczem kreatywnym. Wierzę, że wesprą nas świetnymi pomysłami z pogranicza branży kreatywnej i technologicznej – powiedział Marcin Nowak, creative director w MullenLowe Warsaw.
Zobacz również
Victor to Brazylijczyk, osiadły w Polsce. Ma dziewięcioletnie letnie doświadczenie w branży reklamowej. W ciągu tego czasu stworzył wiele konceptów i realizacji 360 stopni. Pracował m.in. w angencji Publicis, dla takich klientow, jak P&G, BGZ- Paribas, PKP-Intercity, Garnier, Hartmann, Michelin, E.&J.Gallo. Zajmuje się również projektowaniem stron www, modelowaniem 3D, AR i motion designem. Jego pasją jest poszerzanie pola interakcji i doświaczenia odbiorcy za pomocą technologii.
– Kiedy nauczę się czegoś nowego, możecie być pewni, że będę was zamęczał swoimi odkryciami – mówi o sobie Vicotr.
Roch, dopiero zaczyna swoją przygodę z reklamą, ale pracował na polu kreatywnym od pięciu lat. Studiował projektowanie mody na MSKPU w Warszawie i pracował m.in. przy programach: The Voice, Voice Kids czy Taniec z gwiazdami. Jego pasją jest szeroko pojęty design i projektowanie 3D.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
– Moje świeże spojrzenie na kreatywność w reklamie może być atutem – mówi o sobie Roch.
Słuchaj podcastu NowyMarketing