Warmiński majstersztyk – olsztyński Browar Kormoran rusza z nową kampanią wizerunkową

O autorze
1 min czytania 2021-08-04

Niespieszne warzenie piwa, klasyczne receptury, eksperymentowanie na bazie własnego doświadczenia, a przede wszystkim rzemieślnicze podejście do całego procesu – to cechy, którymi charakteryzuje się olsztyński Browar Kormoran i które od lat doceniają klienci. Tego lata marka chce szerzej pokazać swoje rzemieślnicze produkty. Browar rusza z nową kampanią wizerunkową, promującą Warmiński Majstersztyk, czyli wakacyjną odsłonę bezalkoholowych radlerów.


Regionalny Browar Kormoran z Olsztyna  jest znany z tego, że od lat tworzy piwa oparte tylko na naturalnych składnikach, opierając się pokusie produkcji przemysłowej.

– Prawda o produkcie i sposobie jego wytworzenia jest dla nas najważniejsza. Chcemy pokazać ją naszym klientom i opowiedzieć o naszej recepturze na warmiński majstersztyk – podkreśla Paweł Błażewicz z Browaru Kormoran.

Kampania wizerunkowa jest elementem nowej strategii pozycjonującej Browaru. Jej motywem przewodnim jest hasło „Warmiński Majstersztyk, czyli dzieło mistrza”. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

– Tworzenie piw i radlerów daje nam niesamowitą satysfakcję. To wyjątkowe uczucie – gdy z wody, słodu, chmielu i drożdży tworzy się smak, który sprawia radość.  Nie bez znaczenia jest także miejsce. Warmia i Mazury, gdzie tworzymy nasze piwa, pozwalają celebrować te chwile w wyjątkowych okolicznościach przyrody. I chcemy to pokazać szerzej w Polsce. W kampanii prezentujemy bezalkoholowy radler Gorzka Pomarańcza. Wprowadziliśmy go na rynek w zeszłym roku i od tej pory cieszy się on dużym uznaniem naszych klientów. Obserwujemy też dynamiczny wzrost rynku piw bezalkoholowych i chcemy być na nim obecni z naszymi rzemieślniczymi, regionalnymi produktami  – podkreśla Paweł Błażewicz.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Po raz pierwszy Browar Kormoran w komunikacji wykorzystuje narzędzia ATL – billboardy w Warszawie i Olsztynie oraz reklamę w regionalnej telewizji i radiu. Będą one wspierane przez działania w internecie, głównie w mediach społecznościowych. Kampania ruszyła 1 sierpnia 2021. Za koncepcję, kreację i zakup mediów odpowiada agencja Lenart interactive, zdjęcia Jakub Obarek. W procesie kształtowania nowej strategii marki uczestniczył butik strategiczny Marka Staniszewskiego Heuristica.