Niespieszne warzenie piwa, klasyczne receptury, eksperymentowanie na bazie własnego doświadczenia, a przede wszystkim rzemieślnicze podejście do całego procesu – to cechy, którymi charakteryzuje się olsztyński Browar Kormoran i które od lat doceniają klienci. Tego lata marka chce szerzej pokazać swoje rzemieślnicze produkty. Browar rusza z nową kampanią wizerunkową, promującą Warmiński Majstersztyk, czyli wakacyjną odsłonę bezalkoholowych radlerów.
Regionalny Browar Kormoran z Olsztyna jest znany z tego, że od lat tworzy piwa oparte tylko na naturalnych składnikach, opierając się pokusie produkcji przemysłowej.
Zobacz również
– Prawda o produkcie i sposobie jego wytworzenia jest dla nas najważniejsza. Chcemy pokazać ją naszym klientom i opowiedzieć o naszej recepturze na warmiński majstersztyk – podkreśla Paweł Błażewicz z Browaru Kormoran.
Kampania wizerunkowa jest elementem nowej strategii pozycjonującej Browaru. Jej motywem przewodnim jest hasło „Warmiński Majstersztyk, czyli dzieło mistrza”.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing
– Tworzenie piw i radlerów daje nam niesamowitą satysfakcję. To wyjątkowe uczucie – gdy z wody, słodu, chmielu i drożdży tworzy się smak, który sprawia radość. Nie bez znaczenia jest także miejsce. Warmia i Mazury, gdzie tworzymy nasze piwa, pozwalają celebrować te chwile w wyjątkowych okolicznościach przyrody. I chcemy to pokazać szerzej w Polsce. W kampanii prezentujemy bezalkoholowy radler Gorzka Pomarańcza. Wprowadziliśmy go na rynek w zeszłym roku i od tej pory cieszy się on dużym uznaniem naszych klientów. Obserwujemy też dynamiczny wzrost rynku piw bezalkoholowych i chcemy być na nim obecni z naszymi rzemieślniczymi, regionalnymi produktami – podkreśla Paweł Błażewicz.
Po raz pierwszy Browar Kormoran w komunikacji wykorzystuje narzędzia ATL – billboardy w Warszawie i Olsztynie oraz reklamę w regionalnej telewizji i radiu. Będą one wspierane przez działania w internecie, głównie w mediach społecznościowych. Kampania ruszyła 1 sierpnia 2021. Za koncepcję, kreację i zakup mediów odpowiada agencja Lenart interactive, zdjęcia Jakub Obarek. W procesie kształtowania nowej strategii marki uczestniczył butik strategiczny Marka Staniszewskiego Heuristica.