Nieagencja wzmocniła kompetencje w zakresie działań marketingowych i obszaru new business, w oparciu o strategie zrównoważonego rozwoju. Do zadań Michałowskiej należeć będzie wsparcie strategicznych działań PRowych i sprzedażowych oraz poszerzanie portfolio projektów własnych marki. Jako head of sustainable growth będzie odpowiedzialna m.in. za zarządzanie budżetem działu, zespołem podwykonawców (specjaliści audio, wideo, dev, graficy), oraz za działania strategiczno-egzekucyjne związane z edukowaniem branży (m. in. poprzez realizację podcastu Business Non-Fiction).
Juliusz Strachota z Nieagencją współpracował jako zewnętrzny konsultant od grudnia 2020 roku. Z uwagi na dynamiczny rozwój firmy i pozyskanie nowych klientów i projektów został oficjalnie zatrudniony na stanowisku creative directora. Do jego obowiązków należeć będzie m.in. nadzór kreatywny nad projektami i przygotowywaniem koncepcji komunikacji dla klientów.
Zobacz również
Marta Michałowska – z branżą marketingową związana od ponad 6 lat. Przez ostatnie 3 pracowała w Synerise, gdzie odpowiadała m. in. za content marketing firmy oraz współpracę z działem business development. Po godzinach studentka studiów doktoranckich oraz nieetatowy wykładowca akademicki na Uniwersytecie Warszawskim. Autorka tekstów w magazynach Nowa Sprzedaż, Online Marketing Magazyn, Marketer+ i portalach Marketing przy Kawie i Grafmag.
Juliusz Strachota – z marketingiem związany od kilkunastu lat. Doświadczenie zdobywał prowadząc klientów takich jak m.in. Play, Adidas czy Philips. Pisze książki (w tym pozycje nominowane do nagrody literackiej Nike). Wymyśla i prowadzi podcasty (w tym, wspólnie z Jakubem Żulczykiem, autorski podcast „co ćpać po odwyku”).
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]