Amerykańska marka piwa SingleCut Beesmiths została założona w 2012 roku przez miłośników piwa i muzyki. Od początku istnienia firmy mocno podkreślano zamiłowanie do obu dziedzin i łączono je w przekazach reklamowych. Sama nazwa firmy nawiązuje do popularnego stylu korpusu gitary, natomiast nazwy piw pochodzą od nazw wzmacniaczy gitarowych lub ulubionych muzyków założycieli marki.
Niedawno firma nawiązała współpracę z agencją Zulu Alpha, czego efektem jest stworzenie puszek do piwa ułatwiających naukę gry na gitarze.
Zobacz również
Limitowane puszki Beersmiths SingleCut zamiast klasycznej etykiety prezentują gryf gitary. Trzymając w dłoni produkt, można ułożyć palce według instrukcji i nauczyć się podstawowych chwytów. Marka wypuściła na rynek cztery rodzaje puszek, dzięki którym konsumenci mogą przyswoić podstawowe akordy gitarowe – C, D, G i Em.
Do każdego wieczka puszki z limitowanej edycji dołączone są kostki do gitary, które ułatwiają otwarcie piwa. Marka zachęca, by wyuczonych na puszce chwytów od razu wypróbować na gitarze, używając gratisowej kostki.
Nowości SingleCut Beesmiths nie kończą się na gitarowych puszkach. Marka opracowała także specjalny filtr na Snapchacie, który ma ułatwić naukę gry na gitarze. Aby skorzystać z nowej funkcji, należy za pomocą aplikacji sfilmować puszkę SingleCut, a następnie układać na niej palce, naśladując pojawiające się na ekranie chwyty.
Słuchaj podcastu NowyMarketing