Medme.pl przeszło ewolucję, by być jeszcze bliżej swoich czytelników. Dzięki nieustannemu rozwojowi, nie jest to już jedynie poradnik, ale również sklep medyczny z produktami dla zdrowia i urody. Dodatkowo czytelnicy zyskają także możliwość konsultacji lekarskich online w partnerskiej przychodni Dimedic. Misją portalu jest kompleksowe zaopiekowanie się pacjentem.
Jak wygląda nowe Medme? By jeszcze lepiej spełnić oczekiwania użytkowników, postawiono na profesjonalne otoczenie UX (user experience) i UI (user interface). Portal składa się z części poradnikowej oraz sklepu online.
Zobacz również
-
Centralizacja i personalizacja: podwójna moc obsługi klienta w social media [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [6-12.09.24]: NowyMarketing Podcast o strategii miast, marketerzy a współpraca Roblox i Shopify, ekologia w marketingu wg jurorów Effie Poland
-
#PolecajkiNM cz. 23: The LIONS Creativity Report 2024, „Wyprostuj spojrzenie”, NotebookLM, Open AI o1
Nowa kolorystyka poradnika skupia się przede wszystkim na ultrazielonym, ponieważ jest on identyfikowany głównie ze zdrowiem oraz ciemnej zieleni, podkreślającej profesjonalizm i wiedzę. Z kolei w sklepie Medme dominuje kolor pomarańczowy, który oznacza energię, dynamiczny rozwój oraz pobudza klienta do aktywności.
– W Medme.pl łączymy merytoryczne artykuły z odpowiedzią na potrzebę Czytelnika, oferując dopasowane produkty w sklepie medycznym. Dzięki takiemu rozwiązaniu Czytelnik może dokonać kompleksowych zakupów w jednym miejscu. Nowy wygląd ma pomóc w intuicyjnym korzystaniu z naszego serwisu – komentuje Joanna Barczykowska-Tchorzewska, redaktor naczelna portalu Medme.pl i wiceprezes spółki Pharma Partner Sp. z o.o., która jest wydawcą serwisu.
Nowe możliwości i stale rosnąca oferta
Dodatkowo, poza zmianą kolorystyki, nowy logotyp zawiera znak plusa, który symbolizuje przede wszystkim rozwój Medme. Z poradnika, który zapewniał rzetelne artykuły, w portal kompleksowo dbający o zdrowie, oferujący użytkownikom również dostęp do sklepu z ofertą 130 000 produktów dla zdrowia. Ale na tym nie koniec. Czytelnicy Medme zyskali dostęp do konsultacji online po przeczytaniu artykułu, dzięki współpracy z przychodnią telemedyczną Dimedic.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
– W Medme.pl przykładamy ogromną wagę do rzetelności treści, które są weryfikowane przez specjalistów. Często jednak po przeczytaniu artykułu, pacjent czuje potrzebę skonsultowania się z lekarzem, dlatego w nowym Medme, dzięki partnerstwu z przychodnią telemedyczną Dimedic, istnieje możliwość umówienia szybkich konsultacji z lekarzem online. Pacjenci będą mogli nie tylko skorzystać z konsultacji online, ale także przedłużyć receptę – mówi Joanna Barczykowska-Tchorzewska.
Przychodnia wykorzystując nowoczesną technologię, zapewnia wygodny dostęp do wysokiej jakości opieki zdrowotnej.
– Nawiązując strategiczną współpracę z serwisem Medme.pl, chcemy dotrzeć do szerokiego grona Pacjentów, by zapewnić im łatwy i bezpieczny dostęp do lekarza, na wyciągnięcie ręki za pomocą telefonu – mówi Maciej Szwajcowski, CEO Dimedic Limited.
Profesjonalne wsparcie
Projektując nowy layout serwisu, największą uwagę skupiono przede wszystkim na ocenie i odczuciach użytkowników. Dlatego, redaktorzy Medme przed rebrandingiem zapytali o opinię swoich czytelników, przeprowadzając badanie w serwisie. Wyniki jednoznacznie wskazały, że nowy logotyp odzwierciedla tematykę strony oraz buduje profesjonalizm marki. Kojarzy się z tematyką medyczną, a do tego jest czytelny i nowoczesny.
Za kreatywną stronę projektu odpowiada agencja DOGZ.design, która specjalizuje się w budowaniu wizerunku marek.
– Medycyna bliżej Ciebie”, claim opracowany dla Medme.pl idealnie oddaje główną myśl, big idea, która towarzyszyła nam w całym procesie projektowania. Zależało nam przede wszystkim na graficznym ujęciu połączenia lifestyle’owego charakteru artykułów z realną wiedzą medyczną. “Plus” zastosowany w logo odnosi się nie tylko do branży medycznej, ale też symbolizuje „pojemność” marki, która oprócz części poradnikowej ma również własny sklep. Zastosowany zabieg pozwala na poszerzenie spektrum działania marki w przyszłości— opowiada Maciej Łomnicki, art director oraz współzałożyciel studia DOGZ.design.
Medme.pl to założony przez spółkę Pharma Partner w 2011 roku portal o zdrowiu i zdrowym stylu życia. Pharma Partner jest częścią Pelion Healthcare Group, największej firmy z branży ochrony zdrowia w Polsce.
Medme.pl to:
- Poradnik. Ponad 6 tys. rzetelnych i merytorycznych artykułów na temat chorób i profilaktyki, podzielone na 7 sekcji: zdrowie, badania, parenting, odżywianie, psychologia, seks, a także uroda i sport.
- Sklep online – z wciąż rosnącą ofertą produktów z szeroko pojętych kategorii: zdrowia, opieki zdrowotnej, urody, sportu.
- Przychodnia online – serwis Medme.pl umożliwia skorzystanie z konsultacji lekarskich online w partnerskiej przychodni telemedycznej.
Artykuł powstał we współpracy z Medme.pl