Efektem współpracy Hodaka i Kukona z marką są identyczne teledyski do dwóch solowych utworów raperów. To pierwsza tego typu realizacja! W ten sposób PUMA zaprasza djednego świata, w którym artyści, bez względu na różniący ich styl, mogą zaprezentować swój talent od autorskiej strony. Video klipy opowiadają historię głównych bohaterów, Kukona i Hodaka, którzy utknęli w pętli nawracających zdarzeń. Artyści wcielają się w rolę dozorców sklepu z antykami, gdzie są świadkami nadzwyczajnych sytuacji: imprezy pełnej nietypowych postaci, powtarzającej się gry na jednorękim bandycie czy pojedynku szachowego z tajemniczą dziewczyną. Teledyski ukazały się 10 sierpnia na oficjalnych kanałach YouTube Hodaka oraz Kukona, a utwory także w serwisach streamingowych.
Kampanię przygotowała agencja high&, która jest odpowiedzialna za jej kreację, produkcję oraz przebieg. Działaniami PR oraz komunikacją zajęła się agencja teal., a zakupem mediów dom mediowy HAVAS. Projekt PUMA Talents ma na celu wspieranie najciekawszych artystów muzycznych młodego pokolenia, jednocześnie pokazując ich w nieoczywistych współpracach. Do tej pory marka zaprezentowała 4 warte uwagi edycje z rozpoznawalnymi twórcami z Polski i nie tylko.
Zobacz również
W klipach Kukona i Hodaka pojawia się jeden z najnowszych modeli marki PUMA, Wild Rider, który inspirowany jest ruchem miejskiego życia. Obaj artyści to reprezentanci nowej fali polskiej sceny rapowej. Hodak, tworzący pod skrzydłami wytwórni Def Jam Recordings Poland, zadebiutował swoim pierwszym albumem
„Custom” zaledwie rok temu. Wystarczyło to jednak by tak w krótkim czasie zgarnąć przychylne opinie oraz wierne grono słuchaczy. Kukon posiada na swoim koncie liczne współprace oraz kilka znakomitych wydań, dzięki którym znalazł się na 8 pozycji światowej listy debiutów Spotify.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Osoby odpowiedzialne za realizację materiałów video oraz zdjęć:
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Client: PUMA | Katarzyna Węsławowicz, Natalia Pelczar, Marta Tymińska
Agencja i produkcja: high&
Koncepcja kreatywna: Piotr Kujda, Kasia Sierka / high&
Director: Mateusz Miszczyński
DOP: Łukasz Łatanik
Producer: Katarzyna Sierka / high&
1st AD: Bogusław Bielański
Production Assistant: Małgorzata Sarzyńska, Katarzyna Jendrysik
Set manager: Judyta Staniszewska
Casting: Katarzyna Jendrysik
Edit: Krzysztof Jr Fischer
Color Grading: Piotr Nowicki
Postproduction: Human Ark
Online: Łukasz Skórski
Postproduction manager: Olga Ładna-Toeplitz
Set Designer: Kuba Kowalczyk
Costume Designer: Marta Morzy
Costume Assistant: Weronika Jeleń, Małgorzata Wejna
Make up & Hair: Anna Słowińska, Dominik Szatkowski
MUAH Assistant: Natalia Brzęczkowska
Steadicam: Marcin Guzak
Focus Puller: Marek Paduch
Camera Assistant: Grzegorz Tatar
DIT: Piotr Szymański
Gaffer: Darek Barwiejuk