Disney i Lidl Polska łączą siły, by zachęcić dzieci do zdrowych nawyków żywieniowych. Pod hasłem „Warzywa i owoce mają supermoce!” kryje się bajkowa akcja lojalnościowa, dzięki której robiąc codzienne zakupy i kupując to, co lubimy, możemy otrzymać pluszowe postacie z bajek Disneya. W limitowanej kolekcji znajdzie się m.in. postać Svena z Krainy Lodu czy Simby z Króla Lwa. Akcja rozpocznie się w poniedziałek, 30 sierpnia br. i potrwa do soboty, 16 października lub do wyczerpania zapasów.
Dla rodziców i dzieci, które są fanami „Krainy Lodu”, „Bambi” czy „Króla Lwa” czeka nie lada niespodzianka. Po Lidlakach, przyszedł czas na kolejną akcję lojalnościową z maskotkami, tym razem z postaciami prosto z animacji Disneya! Pod hasłem „Warzywa i owoce mają supermoce!” Lidl Polska wraz z Disneyem chcą zachęcić najmłodszych do zdrowych nawyków żywieniowych. Bajkowe maskotki mają zapewnić dzieciom dużo dobrej zabawy, jednocześnie rozbudzając zainteresowanie jedzeniem warzyw i owoców, które będą promowane przez bohaterów Disneya.
Zobacz również
Reguły akcji są proste – każdorazowo, kiedy wydamy 50 zł w jednym ze sklepów Lidl Polska, a w naszym koszyku znajdzie się przynajmniej jedno warzywo lub jeden owoc, otrzymamy 1 pieczątkę. Aby otrzymać maskotkę potrzebujemy zebrać 20 pieczątek oraz dopłacić 1 grosz. Wśród 6 limitowanych zabawek znajdziemy renifera Svena z Krainy Lodu, psa Pluto z Teraz Miki, Simbę z Króla Lwa, Tuptusia z bajki Bambi oraz świnkę Pua z bajki Vaiana. Akcja rozpoczyna się już w poniedziałek, 30 sierpnia i potrwa do soboty, 16 października lub do wyczerpania zapasów.
Dodatkowo, w sklepach Lidl Polska znajdziemy również aż 28 różnych artykułów z limitowanej kolekcji Disneya, w tym odzież dziecięcą, artykuły szkolne, książeczki czy kolorowanki.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Jakość i bezpieczeństwo
Świeże warzywa i owoce o wysokiej jakości oraz w atrakcyjnej cenie – to fundamentalna zasada działalności Lidl Polska jako przedsiębiorstwa handlowego zaopatrującego polski rynek w produkty codziennego użytku. Aby spełnić postawione sobie cele, sieć stworzyła utrzymane w duchu partnerstwa relacje z dostawcami oraz skuteczne procesy logistyczne, a także procesy zapewniania jakości.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Redukcja pozostałości środków ochrony roślin w świeżych owocach i warzywach to dla marki sprawa o najwyższym priorytecie. Wspólnym celem firmy i zakładów partnerskich jest uprawa owoców i warzyw bez pozostałości pestycydów, dlatego sieć jest bardziej restrykcyjna, niż regulacje prawne. Lidl Polska wymaga od swoich dostawców, by poziom pozostałości środków ochrony roślin był o 2/3 niższy niż standard wytycznych UE.
Więcej warzyw i owoców
Działania Lidl Polska już od kilku lat skupiają się na zdrowym i świadomym odżywianiu. Sieć sklepów nieustannie rozszerza ofertę o produkty BIO, bez laktozy czy glutenu, asortyment stworzony z myślą o weganach i wegetarianach, a na „Ryneczku Lidla” wciąż pojawiają się nowe owoce i warzywa – również te z certyfikowanych upraw ekologicznych. Pragnąc wspomóc rodziców w zaplanowaniu zdrowej diety dla całej rodziny, Lidl we współpracy z NCEŻ w 2019 r. wydał książkę „Supermocni kontra złodzieje zdrowia”. Nawyki nabyte przez dzieci mają istotne znaczenie w ich późniejszym życiu – Lidl pokazuje, że nie jest jeszcze jednak za późno by je zmienić. W książce znalazły między innymi porady dla osób zmagająch się z problemem dziecka-niejadka, inspiracje do urozmaicania posiłków oraz wiele cennych informacji i wskazówek.
Akcja lojalnościowa z maskotkami Disneya rozpoczyna się w poniedziałek, 30 sierpnia i będzie trwała do soboty, 16 października 2021, we wszystkich sklepach stacjonarnych Lidl Polska. Z akcji wyłączone są: napoje alkoholowe, w tym piwo, wyroby tytoniowe, papierosy elektroniczne, pojemniki zapasowe lub rekwizyty tytoniowe, produkty lecznicze, preparaty do początkowego żywienia niemowląt oraz przedmioty służące do karmienia niemowląt, a także karty Lidl.