Rozpoczyna się przygotowana przez zespół Orange oraz agencję Leo Burnett Warszawa nowa kampania z cyklu Orange Challenge, reklamująca Gigaszybki Orange Światłowód w atrakcyjnej cenie. Osoby, które zdecydują się teraz na korzystanie z usługi, zaoszczędzą 240 PLN w pierwszym roku. Kampania będzie realizowana w telewizji, radio i internecie oraz w mediach społecznościowych.
Orange Światłowód jest idealnym rozwiązaniem dla osób potrzebujących internetu odpowiadającego na ich potrzeby, czyli takiego który za nimi nadąży. Bohaterami spotu są żyjący w szybkim tempie członkowie rodziny. Dzięki ofercie Orange mogą w tym samym czasie pracować zdalnie, uczyć się i korzystać z rozrywki. W reklamach zobaczymy ponownie członków instagramowej Ekipy Orange.
Zobacz również
Na potrzeby kampanii agencja Leo Burnett przygotowała trzydziestosekundowy spot, który można zobaczyć w telewizji, w kanałach należących m.in. do TVN, TVP i Polsat. Kreacje będą emitowane także wybranych serwisach internetowych i mediach społecznościowych. Produkcję filmu powierzono domowi produkcyjnemu Papaya. Za postprodukcję odpowiada studio Film Garden. Udźwiękowieniem zajęło się studio Lunapark. Reżyserem spotu był Łukasz Zabłocki.