Carrefour zainicjował na TikToku zabawę i konkurs #SzkołaCarrefoura, w którym młodzi mogą zaprezentować swój indywidualny, jedyny w swoim rodzaju styl, wpisując się w przesłanie tegorocznej kampanii Carrefour jakim jest pochwała różnorodności. Wraz ze śpiewającą Majką Jeżowską marka zaprasza uczniów, by w nowym roku szkolnym celebrowali swoją wyjątkowość.Koncept strategiczny, idea kreatywna oraz materiały do kampanii zostały przygotowane przez agencję Saatchi & Saatchi.
Carrefour mówi do młodych ludzi za pośrednictwem popularnej platformy TikTok. Challenge #SzkołaCarrefoura polega na nagraniu własnego video do nowej wersji kultowego przeboju Majki Jeżowskiej „Szkoła Modna Różnorodna (Wszystkie dzieci 2)”. W videoclipie do tego utworu oraz w zaproszeniu do Challenge wystąpiła sama artystka – Majka Jeżowska, dla której temat różnorodności jest bliski i ważny. Video można zobaczyć na YT i FB marki Carrefour. TikTokowe wyzwanie #SzkołaCarrefoura wspierają też popularni influencerzy m.in: Alxyni, Pysia67, Witkowski.
Zobacz również
TikTok: https://vm.tiktok.com/ZMRjURnYY/
Videoclip: https://www.youtube.com/watch?v=86phW128Vb0
#SzkołaCarrefoura Challenge na Tik Toku trwa od 22 sierpnia. Zwycięzcy zostaną wyłonieni do 17.09. Teledysk oraz video promujące Challenge wyprodukowała Agencja Saatchi&Saatchi. Za postprodukcję odpowiada Prodigious Publicis Production.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing