Kampania komunikuje trzy filary marki: rzemiosło, funkcjonalność i zrównoważony rozwój. Podkreśla, że produkty Miele tworzone są tak, by korzystać z nich przez wiele lat – urządzenia testowane są na 20 lat użytkowania. Unikatowa, zaskakująca i angażująca odbiorcę kreacja zaprojektowana została na najwyższym poziomie, by przyciągnąć uwagę konsumentów premium. Kampania realizowana jest w 49 krajach na całym świecie.
– Komunikujemy unikatowe i ważne atrybuty marki Miele w niełatwych czasach, kiedy tym bardziej doceniamy pewne wartości. Adresujemy kampanię do świadomego konsumenta, który poszukuje urządzeń najwyższej jakości, wyposażonych w najnowocześniejsze, funkcjonalne technologie, a jednocześnie chce mieć do czynienia z odpowiedzialną marką – mówi Agata Majerska, Brand Activation Manager w Miele Polska.
Zobacz również
Pojęcie jakości odnosi się w przypadku Miele również do zrównoważonego rozwoju, będącego osią nowej kampanii. Jak podkreśla Dyrektor Technologii Miele, Stefan Breit, trwałość urządzeń tej marki gwarantuje ich użytkownikom nie tylko zwrot poniesionej inwestycji, ale także świadomość zminimalizowania śladu węglowego w środowisku naturalnym. Miele ogłosiło właśnie, że począwszy od tego roku czyni starania, by wszystkie oddziały Miele na świecie stały się neutralne klimatycznie.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Za kreację kampanii odpowiada agencja Select World z Hamburga, a niezwykłe wizualizacje stworzył brytyjski fotograf Dan Tobin Smith, bazując na doświadczeniu wielokrotnej współpracy z markami premium.