YES to polska marka rodzinna, która w 2021 roku obchodzi swoje 40-lecie. Firma ma w tej chwili około 160 salonów w całej Polsce. W ofercie znajdują się kolekcje złote i srebrne, diamenty i brylanty, perły i inne kamienie szlachetne. Pierwszym ważnym zadaniem MediaHub będzie strategia mediowa dedykowana kampanii świątecznej marki, która ma na celu zakomunikowanie nowego pozycjonowania YES oraz wprowadzającą nową strategię i pozycjonowanie YES.
– Koncepcja doboru mediów zaproponowana przez Media Hub wydała nam się najbardziej przemyślana i najbardziej kompleksowa na tle innych domów mediowych. Dodatkowo pojawiły się w niej oryginalne elementy, takie jak obecność na muralu, czy przy podcastach tematycznych, co, naszym zdaniem jest bardzo ciekawym sposobem na przedstawienie nowej wizji YES. Cieszymy się na tą współpracę i liczymy na to, że przyniesie ona zauważalne efekty! – mówi Justyna Lach, dyrektor marketingu w YES Biżuteria.
Zobacz również
Roczna umowa o współpracy została podpisana w sierpniu 2021 roku, zespołem MediaHub pokieruje Bartek Lissowski, Senior Media Manager. YES Biżuteria to kolejny po TikTok duży projekt, reazlizowany wspólnymi siłami MediaHub i 180heartbeats + Jung von Matt.