YES mówi „tak” kompetencjom MediaHub

FirmaYES Biżuteria zdecydowała się powierzyć swój całościowy budżet mediowy jednej agencji, którą jest dom mediowy MediaHub. W przetargu startowało osiem podmiotów. MediaHub okazał się bezkonkurencyjny pod względem zaangażowania, kompetencji i unikatowego podejścia do partnerstw biznesowych.
O autorze
1 min czytania 2021-09-02

YES to polska marka rodzinna, która w 2021 roku obchodzi swoje 40-lecie. Firma ma w tej chwili około 160 salonów w całej Polsce. W ofercie znajdują się kolekcje złote i srebrne, diamenty i brylanty, perły i inne kamienie szlachetne. Pierwszym ważnym zadaniem MediaHub będzie strategia mediowa dedykowana kampanii świątecznej marki, która ma na celu zakomunikowanie nowego pozycjonowania YES oraz wprowadzającą nową strategię i pozycjonowanie YES.

– Koncepcja doboru mediów zaproponowana przez Media Hub wydała nam się  najbardziej przemyślana i najbardziej kompleksowa na tle innych domów mediowych. Dodatkowo pojawiły się w niej oryginalne elementy, takie jak obecność na muralu, czy przy podcastach tematycznych, co, naszym zdaniem jest bardzo ciekawym sposobem na przedstawienie nowej wizji YES. Cieszymy się na tą współpracę i liczymy na to, że przyniesie ona zauważalne efekty! – mówi Justyna Lach, dyrektor marketingu w YES Biżuteria.

Roczna umowa o współpracy została podpisana w sierpniu 2021 roku, zespołem MediaHub pokieruje Bartek Lissowski, Senior Media Manager. YES Biżuteria to kolejny po TikTok duży projekt, reazlizowany wspólnymi siłami MediaHub i 180heartbeats + Jung von Matt.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj