A nawet jeśli się nie zaczyna, to kluby i kawiarnie stają się coraz ważniejsze dla życia branży. Czwartkowe Spotkania Social Media, „JAZDA PO B®ANDZIE” Akademii Brandu, Geek Girls Carrots, białostocki EastCamp… – wydarzeń, podczas których spotyka się światek marketingowy przybywa, a one same cieszą się niesłabnącym powodzeniem.
Scenariusz każdego jest podobny: dwie, trzy prelekcje branżowych specjalistów przeplatane pytaniami z sali, opcjonalna część dyskusyjna, finisz. Wszystko na przyjemnym luzie, przy drinku – czyli w sposób właściwy dla wieczoru po pracy.
Zobacz również
Jednak czy to nieposkromiony głód wiedzy regularnie ciągnie zastępy pracowników branży do klubów i kawiarni? Wydaje się, że to nie w samych prelekcjach tkwi siła wydarzeń tego typu…
Organizatorzy i uczestnicy powtarzają zgodnie – chodzi też o networking. Nasze spotkanie jest bardzo przydatne, szczególnie w rozwijaniu swojej ścieżki kariery – mówi Kamila Kiersznowska, organizatorka EastCamp Białystok – Nie raz uczestnicy chwalili się nam, że dzięki EastCampowi dostali pracę.
Nie zawsze chodzi o pracę. Osobiście poznałem wielu wspaniałych ludzi, z sporą częścią z nich bardzo się zaprzyjaźniłem i zżyłem – opowiada Dawid Pacha, odpowiedzialny za organizację Czwartków Social Media. Co ciekawe, pomijając prezentacje podczas spotkań, bardzo rzadko rozmawiamy ze sobą o mediach społecznościowych.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Osobiście mam dzięki temu morze kontaktów – potwierdza tę tezę Maciek Ostrowski, założyciel Akademii Brandu i organizator „JAZDY PO B®ANDZIE” – To samo słyszę od innych przychodzących na nasze panele. Wiem, że niektóre z zawartych podczas naszych wydarzeń znajomości zaowocowały dobrze prosperującą współpracą biznesową.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Wydaje się więc, że po wyjściu z biura nie warto od razu pędzić do domu. Stale aktualizowany kalendarz wydarzeń branżowych znajduje się na głównej stronie NowegoMarketingu. Sprawdzajcie, pojawiajcie się. Uprawiajcie networking!
Najbliższa okazja ku temu nadarzy się już we wtorek, 30 lipca – w warszawskim klubie CZĄSTKI ELEMENTARNE odbędzie się kolejne spotkanie AKADEMII BRANDU. Swoją wiedzą podzielą się z Klaudia Tolman, trener myślenia wizualnego, edukator i speaker z TEDxWroclaw oraz Michał Górecki – bloger, marketingowiec, do niedawna strateg w grupie Heureka (obecnie VML), teraz szef i założyciel sklepu internetowego koszulkowo.com. Start o godzinie 19:00.
NowyMarketing jest patronem medialnym wydarzenia.