Dlaczego Twoje działania digital nie działają?
Zawsze albo prawie zawsze problemem jest narzędziowe podejście do marketingu cyfrowego. Innymi słowy – realizujemy taktykę bez strategii. Tymczasem świat wirtualny i fizyczny tak mocno się dziś przenikają, że digitalu nie można traktować wyłącznie jako kanałów dotarcia do klientów. Digital powinien, a wręcz musi być pełnoprawną częścią strategii marketingowej.
Zobacz również
O tym jak budować skuteczne strategie digitalowe rozmawiać będą nasi eksperci – wybitni marketerzy, a jednocześnie absolwenci i trenerzy The Chartered Institute of Marketing (CIM) w Polsce.
„Dlaczego Twoje działania digital nie działają? O taktyce bez strategii.”
9 września 2021, godz. 17:00 (wydarzenie online na YouTube)
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Live online z udziałem ekspertów CIM:
Słuchaj podcastu NowyMarketing
- Joanna Grzanecka, dyrektor marketingu Yamaha na rynek polski, czeski i słowacki,
- Marcin Morawski, szef marketingu Dell w Polsce,
- Tadeusz Żórawski, szef globalnej strategii eCommerce w Molecular BBDO
Patronat medialny: NowyMarketing
Kliknij tutaj, aby się zapisać.
Wszystkich zainteresowanych rozwojem kompetencji w obszarze budowania strategii marketingowych i strategii digitalowych zapraszamy także na 49. edycję zaawansowanego programu szkoleniowego CIM. Start już 22 października.
Co można zyskać?
- możliwość uzyskania międzynarodowego certyfikatu profesjonalnego,
- zaawansowaną wiedzę i unikalne na rynku pracy kompetencje z zakresu budowania strategii marketingowej i strategii digital,
- uczestnictwo w życiu społeczności ekspertów CIM w Polsce.
Więcej informacji znajdziesz na stronach Akredytowanego Centrum Szkoleniowo-Egzaminacyjnego CIM w Polsce.
Zapraszamy!