Zmiany zostały wprowadzone przez zespół kierowany przez redaktorkę prowadzącą Paulinę Klepacz.
– Zdecydowaliśmy się na redesign Glamour.pl, by odpowiedzieć na aktualne potrzeby czytelniczek i czytelników. Efektem jest nowy layout serwisu, przyjazna nawigacja i intuicyjne funkcjonalności, które mają sprawić, by użytkowniczki i użytkownicy z przyjemnością eksplorowali serwis oraz regularnie wracali do nas po nowe treści. Największy nacisk położyliśmy na wersję mobilną, ponieważ prawie 90% z nich czyta nas na smartfonach. Chcieliśmy też jak najlepiej wyeksponować ważne dla nas treści oraz akcje specjalne czy wydarzenia związane z brandem: Kobieta Roku Glamour, Glamour Glammies czy Glamour Eco Awards – mówi Paulina Klepacz, redaktorka prowadząca Glamour.pl.
Zobacz również
Podczas redesignu zadbano o to, by na stronie głównej pojawił się jasny podział na kategorie: moda, uroda, gwiazdy, rozrywka, lifestyle oraz miłość i związki. W sekcjach z modą i urodą dodane zostały widgety e-commerce – redakcja regularnie dokonuje autorskiej selekcji, by zaproponować użytkowniczkom i użytkownikom atrakcyjne oraz zgodne z trendami produkty partnerów. Każdego dnia redaktorki i redaktorzy Glamour.pl wybierają również najważniejszy materiał, który pojawia się jako top story na górze strony. Nowością są też sekcje specjalne, które pozwalają na atrakcyjną prezentację materiałów powstałych w we współpracy z partnerami, na przykład z „Top Model”. Miejsce na stronie głównej zyskał też magazyn online Glamour Unicorn, w którym siły łączą redakcje digital i printu pod wodzą Angeliki Kucińskiej. Wyróżnione zostały także cieszące się popularnością formaty audio i wideo, zwłaszcza autorskie cykle podcastów: „20 minut mody”, „Glamour Girlboss” i „Sekspertki”. Wszystkie materiały w serwisie dostępne są bezpłatnie.
Odświeżona została również strona artykułowa, by jeszcze bardziej ułatwić i uprzyjemnić korzystanie z treści Glamour.pl oraz zwiększyć zaangażowanie użytkowniczek i użytkowników. W organiczny sposób dostarczane są dodatkowe formaty, które zachęcają do eksplorowania strony i odkrywania kolejnych artykułów czy quizów, jak i do dokonywania zakupów.
BurdaInternational podpisała w tym roku umowę z Condé Nast Publications na wydawanie na polskim rynku „Glamour” przez kolejne trzy lata. Umowa obowiązuje do końca 2024 r. Jest to kolejna umowa licencyjna pomiędzy Burdą a Condé Nast Publications, która obejmuje wydawanie miesięcznika i prowadzenie serwisu Glamour.pl, a także magazyn online Glamour Unicorn.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Serwis Glamour.pl miesięcznie odwiedza 1 mln osób.
Słuchaj podcastu NowyMarketing