Wielkoformatowe, elektroniczne billboardy z grafiką przedstawiającą kluczowych piłkarzy Mistrza Polski i hasłem kampanii umieszczono na elewacji centrum handlowego i centrum biznesowego znajdujących się przy wielkich arteriach komunikacyjnych Moskwy.
Kampania „We are back” pojawiła się w centrum handlowym Horosho przy ul. Koroszewskiej i na Varshavska Sky Business Center przy ul. Warszawskiej. Obie lokalizacje znajdują się w komercyjnych centrach Moskwy i codziennie są odwiedzone przez tysiące osób.
Zobacz również
-
Centralizacja i personalizacja: podwójna moc obsługi klienta w social media [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [6-12.09.24]: NowyMarketing Podcast o strategii miast, marketerzy a współpraca Roblox i Shopify, ekologia w marketingu wg jurorów Effie Poland
-
#PolecajkiNM cz. 23: The LIONS Creativity Report 2024, „Wyprostuj spojrzenie”, NotebookLM, Open AI o1
W ramach kampanii „We are back” klub planuje kolejne niestandardowe aktywności przy okazji następnych meczów (rywalami legionistów będą również angielskie Leicester City i włoskie SSC Napoli).
#PolecajkiNM cz. 23: The LIONS Creativity Report 2024, „Wyprostuj spojrzenie”, NotebookLM, Open AI o1