Upoluj bilet na IAB HowTo: Programmatic [KONKURS]

Upoluj bilet na IAB HowTo: Programmatic [KONKURS]

Upoluj bilet na IAB HowTo: Programmatic [KONKURS]

Efektywność napędzania danymi: 17 prezentacji, case studies, raporty – najnowsza wiedza na temat programatycznego zakupu reklamy. Sprawdź, jak zdobyć darmową wejściówkę.

SPRAWDZAM

We are back” – kampania billboardowa Legii na ulicach Moskwy

Legia Warszawa w środę rozpoczyna grę w fazie grupowej Ligi Europy UEFA 2021/2022. Z okazji powrotu do grona uczestników europejskich pucharów, polski klub inauguruje kampanię „We are back”.
O autorze
0 min czytania 2021-09-15

Wielkoformatowe, elektroniczne billboardy z grafiką przedstawiającą kluczowych piłkarzy Mistrza Polski i hasłem kampanii umieszczono na elewacji centrum handlowego i centrum biznesowego znajdujących się przy wielkich arteriach komunikacyjnych Moskwy.

Kampania „We are back” pojawiła się w centrum handlowym Horosho przy ul. Koroszewskiej i na Varshavska Sky Business Center przy ul. Warszawskiej. Obie lokalizacje znajdują się w komercyjnych centrach Moskwy i codziennie są odwiedzone przez tysiące osób.

W ramach kampanii „We are back” klub planuje kolejne niestandardowe aktywności przy okazji następnych meczów (rywalami legionistów będą również angielskie Leicester City i włoskie SSC Napoli).

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj