Ancymony wygrały przetarg na realizację spotów telewizyjnych w ramach nowej kampanii marki, która wystartowała szóstego września. Agencja opracowała i zrealizowała trzy 15-sekundowe spoty dla gamy produktów D-Vitum: D-Vitum Forte (dla dorosłych), D-Vitum dla dzieci oraz dla D-Vitum Forte K2.
Spoty dla D-Vitum Forte i D-Vitum dla dzieci bazują na wspólnej platformie komunikacyjnej „Na okrągło”. Podkreślają wagę suplementacji i podkręcania odporności przez okrągły rok. Spot D-Vitum Forte podkreśla dodatkowo unikatową formułę suplementu – witaminę D zawieszoną w oleju lnianym, a wersja dla dzieci komunikuje różnorodność dawek i form podania. Trzecia reklama zrealizowana dla marki D-Vitum Forte K2 opiera się na teatralnej fabule i podkreśla wielką rolę suplementu w utrzymywaniu odporności oraz dbaniu o zdrowie kości.
Zobacz również
We wszystkich trzech produkcjach występuje ambasadorka marki D-Vitum, Magdalena Różczka.
Agencja zrealizowała także sesję zdjęciową w ramach wszystkich trzech konceptów, opracowała scenariusze spotów radiowych i key visuale kampanii.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing