Nowa Kampania Oleofarm z ambasadorką marki – Magdaleną Różdżką

Agencja Ancymony odpowiada za realizację trzech spotów TV dla gamy produktów D-Vitum. Ambasadorką marki została Magdalena Różczka.
O autorze
1 min czytania 2021-09-15

Ancymony wygrały przetarg na realizację spotów telewizyjnych w ramach nowej kampanii marki, która wystartowała szóstego września. Agencja opracowała i zrealizowała trzy 15-sekundowe spoty dla gamy produktów D-Vitum: D-Vitum Forte (dla dorosłych), D-Vitum dla dzieci oraz dla D-Vitum Forte K2.

Spoty dla D-Vitum Forte i D-Vitum dla dzieci bazują na wspólnej platformie komunikacyjnej „Na okrągło”. Podkreślają wagę suplementacji i podkręcania odporności przez okrągły rok. Spot D-Vitum Forte podkreśla dodatkowo unikatową formułę suplementu – witaminę D zawieszoną w oleju lnianym, a wersja dla dzieci komunikuje różnorodność dawek i form podania. Trzecia reklama zrealizowana dla marki D-Vitum Forte K2 opiera się na teatralnej fabule i podkreśla wielką rolę suplementu w utrzymywaniu odporności oraz dbaniu o zdrowie kości. 

We wszystkich trzech produkcjach występuje ambasadorka marki D-Vitum, Magdalena Różczka.



LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Agencja zrealizowała także sesję zdjęciową w ramach wszystkich trzech konceptów, opracowała scenariusze spotów radiowych i key visuale kampanii.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się