Jeden eko-kubek zamiast tysiąca plastikowych kubeczków. Takie proekologiczne rozwiązanie proponuje kibicom Legia Warszawa wraz ze swoim wieloletnim sponsorem – piwem Królewskie. Już od najbliższego meczu zespołu Mistrza Polski z Górnikiem Łęczna (19 września) można je będzie kupić w kioskach piwnych Królewskiego na promenadach obiektu.
Stadion Legii w Warszawie jest pierwszym w PKO Bank Polski Ekstraklasie, gdzie tysiące kibiców będzie mogło skorzystać ze specjalnych eko-kubków w barwach swojego Klubu i wspólnie dbać o środowisko naturalne.
Po zapłaceniu jednorazowej kaucji w wysokości 10 zł, eko-kubek może być wielokrotnie wykorzystany podczas meczu. Przy każdym zamówieniu kubek jest wymieniany, a po wydarzeniu kibic może go zwrócić w kiosku na stadionie lub zachować jako pamiątkę.
Zobacz również
– Nowe rozwiązanie jest w stu procentach zero waste. Ogranicza ilość śmieci i pomaga zachować czystość na stadionie, doskonale wpisując się w rosnące na znaczeniu trendy pro-środowiskowe. Z drugiej strony to świetna pamiątka dla kibiców, którą można cieszyć się także w domu – mówi Mariusz Brzeziński, brand manager Królewskiego w Grupie Żywiec (producent piwa).
– Aktywności proekologiczne są częścią społecznej i edukacyjnej misji Legii Warszawa. Cieszymy się, że dwie duże warszawskie marki o długim stażu współpracy mają podobny sposób postrzegania rzeczywistości i razem możemy zaproponować rozwiązania przyjazne środowisku, w dodatku z akcentami klubowymi. Zapraszamy w niedzielę na Łazienkowską – mówi Iza Kuś, dyrektor komunikacji i rzecznik prasowy Legii Warszawa.
Eko-kubek jest stworzony z materiału, który w 100 proc. nadaje się do recyclingu i po zużyciu zostanie ponownie przetworzony. Jest sztywniejszy niż jednorazówka, odporny na zniszczenia, można go myć i wyparzać i dzięki temu używać przez długi czas. Jest też bardziej poręczny. Dzięki klipsowi mocującemu pusty kubek nie zajmuje rąk. Wystarczy go zawiesić np. za pasek.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing