Oaza Mokotów to kameralna zabudowa apartamentowa, składająca się z trzech, 3-piętrowych budynków – w sumie, do użytku oddanych zostanie 69 apartamentów o powierzchni od 47 do 145 m2. Atutem jest jej usytuowanie – inwestycja znajduje się na Mokotowie, przylega do Skarpy Warszawskiej i sąsiaduje bezpośrednio z terenami rekreacyjnymi Klubu Sportowego Warszawianka – boiska sportowe, korty tenisowe oraz Park Wodny
– Wybraliśmy Up&More z uwagi na wieloletnie doświadczenie w branży deweloperskiej. Doceniamy otwartość i kreatywność agencji, a także świeże spojrzenie na dotychczas prowadzone działania w SocialMedia – komentuje Katarzyna Sobotka, manager biura sprzedaży, Oaza Mokotów.
Zobacz również
Up&More odpowiada za kompleksową komunikację Social Media w serwisach Facebook oraz Instagram. Celem działań jest zarówno wzrost świadomości marki nowej inwestycji, jak i pozyskiwanie wysokiej jakości leadów.
– Cieszymy się, że nasze dotychczasowe działania dla klientów z branży deweloperskiej są wysoko oceniane i przyczyniają się do wyboru naszej agencji w zakresie prowadzenia działań online – dodaje Marzena Kamińska, managing partner Up&More.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]