Urszula Borzym ma kilkunastoletnie doświadczenie zawodowe, współpracowała z administracją publiczną i samorządową, tworzyła raporty analityczne i prowadziła kampanie społeczne. Posiada doskonałe relacje z mediami i instytucjami publicznymi, dla których realizowała formaty eventowe, między innymi cykl konferencji „Miasta Przyszłości”.
Do SEC Newgate CEE Urszula Borzym przyszła z Humanites Insitute, gdzie przez blisko dwa lata pracowała na stanowisku sustainability manager. Wcześniej pracowała w Fabryce Komunikacji Społecznej, realizując kampanie społeczne dla marek takich jak Capgemini czy Ministerstwo Zdrowia. Najdłużej, bo przez 8 lat, była związana z ośrodkiem analitycznym THINKTANK, który spaja sieć ekspertów i wybitne osobistości polskiego i międzynarodowego życia publicznego. Urszula Borzym pełniła tam funkcję head of strategic relations, odpowiadając za networking z liderami polskiej administracji publicznej, biznesu i kultury.
Zobacz również
Urszula Borzym to doświadczona menedżerka specjalizująca się w tematach związanych ze społeczną odpowiedzialnością biznesu, zrównoważonym rozwojem, przywództwem i trendami konsumenckimi. Od lat członkini jury konkursu Innovation in Politics. Jest absolwentką germanistyki na Uniwersytecie Warszawskim oraz Akademii Psychologii Przywództwa na Politechnice Warszawskiej.
Urszula Borzym dołączyła do zespołu Jana Mroza, head of public affairs.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach