Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Ponad 500 stron o mózgu i marketingu – zdobądź e-book „NeuroMarketing Insight” za darmo.

SZCZEGÓŁY

Gang Swojaków Biedronki na TikToku

Tanecznym wyzwaniem Biedronka promuje na TikToku Gang Swojaków, czyli tegoroczną edycję słynnego Gangu. Przygotowana przez Wavemaker akcja Biedronki, poza poinformowaniem konsumentów o dostępności nowej serii pluszaków, zwraca też uwagę na zagrożone gatunki polskich zwierząt.
O autorze
1 min czytania 2021-09-28

W tym roku większość Gangu Biedronki tworzą typowo polskie zwierzęta. Sześć z nich to tak zwane magiczne Swojaki: Bocian Bolek, Żółw Zenek, Sikorka Sonia, Raczek Romek, Meduza Milena i Wiewiórka Wiola. Kolejne sześć maskotek, to gatunki zwierząt w Polsce zagrożonych, które w Gangu reprezentują Żubr, Sóweczka, Wilk, Morświn, Jeż i Ryś. Te przytulanki mają bardziej realistyczny wygląd i to na nich koncentruje się Biedronka w komunikacji na TikToku. Razem z maskotkami promowane są także wyjątkowe przyrodnicze obszary Polski, w których występują powyższe gatunki. Chodzi o Góry Stołowe (Sóweczka), Słowiński Park Narodowy (Morświn) i Puszczę Białowieską (Żubr).

Na TikToku rusza niestandardowa kampania wspierająca Gang Swojaków Biedronki. Oparte na formacie #Hashtag Challenge taneczne wyzwanie promuje nową serię pluszaków. Na potrzeby wyzwania agencja Duda przygotowała specjalny remix piosenki „Gang Swojaków”. We współpracy z Lens That powstał z kolei filtr AR bazujący na trzech gestach. W zależności od pokazanego gestu, użytkownikowi wyświetli się inna grafika – obrazująca jeden z trzech charakterystycznych regionów Polski i inna maskotka Biedronki, będąca motywem przewodnim w tańcu.

Do współpracy zaangażowano trzech popularnych influencerów. Każdy przygotował choreografię nawiązującą do ruchów jednego ze zwierząt. Influencerzy w kanałach własnych oraz w materiałach reklamowych klienta zachęcają swoją społeczność do podjęcia wyzwania Biedronki.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kampanię będą wspierać na TikToku reklamy w formie: Brand Premium, TopView oraz ODM. Za ich przygotowanie odpowiadały agencja Duda i Skivak.

Za pomysł, koordynację, współpracę z influencerami i nadzór kreatywny projektu oraz media odpowiada z kolei agencja Wavemaker.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się