Konferencja „Less Cookie, Better data. Data strategy Day by NextM” już 14 października

O autorze
1 min czytania 2021-09-29

W czwartek, 14 października br. odbędzie się „Less Cookie, Better data. Data strategy Day by NextM” – konferencja online poświęcona zmianom w zakresie ochrony prywatności i stosowania 3rd party cookies. GroupM naświetli konsekwencje tych zmian dla marketerów, a poza ekspertami ze spółek grupy, głos zabiorą m.in. przedstawiciele gigantów technologicznych – Google i Facebook. Udział w tym bezpłatnym wydarzeniu objęty jest akredytacją DIMAQ.

Nadchodzące ograniczenia możliwości śledzenia aktywności użytkowników w Internecie będą miały kolosalny wpływ na rynek reklamy cyfrowej. Czy eliminacja ciasteczek 3rd party to tylko zagrożenie dla efektywności inwestycji reklamowych w mediach cyfrowych? Jakie są widoki na wypracowanie alternatywnych rozwiązań docierania do konsumentów? Jak praktycznie przygotować się na zniknięcie 3rd party cookies? M.in. te kwestie rozstrzygać będą prelegenci „Less Cookie, Better data. Data Strategy Day by NextM”, wydarzenia organizowanego przez GroupM oraz jej agencje – Mindshare, MediaCom i Wavemaker.

Już 14 października o perspektywach „cookieless” marketingu opowiedzą specjaliści ze spółek GroupM oraz zewnętrzni eksperci – m.in. Google i Facebook, SoTrender czy Justtag.

Rejestracja na „Less Cookie, Better data. Data Strategy Day by NextM” już trwa, udział w wydarzeniu jest bezpłatny.

Agendę eventu można poznać na stronie bynextm.com/.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Konferencja została objęta akredytacją DIMAQ. Posiadacze certyfikatów mogą otrzymać 20 punktów recertyfikacyjnych za udział w „Less Cookie, Better data. Data strategy Day by NextM”. DIMAQ to międzynarodowy program weryfikacji i certyfikacji kompetencji digital marketingowych. Więcej informacji znajduje się tutaj.

Słuchaj podcastu NowyMarketing