Podpaski trafią do podopiecznych Fundacji One Day, członka Okresowej Koalicji. Część produktów udało się przekazać już w tym tygodniu. Fundacja realizuje program #Usamodzielnieni, wspierając dzieci i młodzież z domów dziecka oraz placówek opiekuńczo-wychowawczych.
– Jednym z założeń programu jest budowanie pewności siebie u naszych wychowanków. Nie można o niej mówić, gdy dziewczynki zaczynają miesiączkować, a brakuje im środków menstruacyjnych dobrej jakości czy wiedzy na ten temat – mówi Monika Krzyżanowska, założycielka Fundacji One Day, członka Okresowej Koalicji.
Zobacz również
Your KAYA to polska marka oferująca produkty higieniczne dla kobiet – podpaski, tampony, wkładki czy kubeczki menstruacyjne. Podpaski, które trafią do domów dziecka, są biodegradowalne i wpisują się w założenia ekologicznej edukacji, której idee wspiera Koalicja.
Jednocześnie firma została kolejnym po sieci sklepów Biedronka partnerem Okresowej Koalicji. Koalicja zrzesza 16 organizacji, które walczą z ubóstwem menstruacyjnym i przełamują tabu wokół naturalnego zjawiska, jakim jest miesiączka.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]