Agencje, które przystąpią do przetargu, powinny działać na rynku przynajmniej trzy lata, zatrudniać min. 5 osób na umowę o pracę i posiadać doświadczenie w obsłudze firm z branży finansowej.
Do zadań wybranej agencji należeć będzie m.in. tworzenie koncepcji, organizacja i koordynacja działań eventowych w tym konferencji, spotkań integracyjnych, szkoleń, eventów sportowych czy spotkań typu incentive. Wydarzenia odbywać się będą zarówno w kraju, jak i za granicą.
Zobacz również
Przetarg obędzie się w dwóch etapach. Bank planuje wybrać kilka agencji, z którymi zostaną podpisane umowy ramowe na okres dwóch lat.
Dodatkowe informacje na temat przetargu i niezbędne dokumenty można znaleźć na stronie www.pkobp.pl w zakładce Ogłoszenia, Licytacje, Przetargi.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce