Jak wynika z badania SW Research*, 76 proc. respondentów nie wyobraża sobie dnia bez picia kawy, a 80 proc. miłośników małej czarnej pije ją „na mieście”. W odpowiedzi na te trendy i przy okazji obchodzonego Dnia Kawy, Shell organizuje Tydzień Kawy dla wszystkich klientów. W ramach akcji konsumenci mogą otrzymać kupon na gratisową kawę lub napić się jej w coffee bike’ach w wybranych miastach w Polsce. Kawę Shell Café będą mogli znaleźć między innymi mieszkańcy Warszawy – przed Pałacem Kultury i Nauki. Wszystko za sprawą nowego, wprowadzonego w połowie sierpnia konceptu kawiarniano-gastronomicznego Shell Café.
Tankuj paliwo i zyskuj kawę
W ramach Tygodnia Kawy za zatankowanie min. 30 litrów paliwa Shell V-Power lub za zakup produktów z oferty Shell Café (z wyłączeniem wody, słodkich wypieków oraz sezamków) za min. 6 zł klienci otrzymają jednorazowy kupon na wybraną kawę Shell Café o pojemności 200 ml. W ramach kuponu mają do wyboru: espresso, kawę czarną, z mlekiem, cappuccino, flat white lub caffè latte. Kupon jest ważny do 5 października i można go zrealizować na dowolnej stacji Shell objętej promocją. Przy jednej transakcji kasowej wydawany jest jeden kupon.
Shell Café nie tylko na stacjach
Miłośnicy kawy, chcący spróbować nowej Shell Café, nie będą musieli jechać na stacje. W wybranych dniach do 8 października włącznie mieszkańcy Katowic, Poznania, Wrześni, Wrocławia i Warszawy będą mogli napotkać coffee bike’i z aromatyczną kawą Shell Café podczas najpopularniejszych spacerowych tras miejskich. Poniżej pełna lista:
Zobacz również
- Warszawa, Bulwary Wiślane, 02.10.2021 w godzinach 09:00–15:00
- Katowice, Park Trzy Stawy, 02.10.2021 w godzinach 10:00–16:00
- Września, Park im. Dzieci Wrzesińskich, okolice ronda Stanisława Matyi, 02.10.2021 w godzinach 10:00–16:00
- Wrocław, Park Kleciński, 02.10.2021 w godzinach 10:00–16:00
- Wrocław, Park Skowroni, 02.10.2021 w godzinach 10:00–16:00
- Wrocław, Park Grabiszyński, 02.10.2021 w godzinach 10:00–16:00
- Poznań, Termy Maltańskie, 05.10.2021 w godzinach 10:00–16:00
- Warszawa, PKP Śródmieście, 08.10.2021 w godzinach 7:30–13:00
– Badanie SW Research pokazało, że 80 proc. miłośników małej czarnej pije kawę poza domem. Z okazji Dnia Kawy chcieliśmy wyjść naprzeciw naszym klientom i zaoferować im kawę, w miejscach, w których najczęściej bywają. Kawa zadomowiła się już na dobre w naszym codziennym życiu i chwytamy ją rano, idąc do pracy czy będąc na spacerze z przyjaciółmi. Chcemy, aby w takich chwilach towarzyszyła im jakościowa, aromatyczna kawa pozyskiwana ze zrównoważonych ziaren – taka jak Shell Café – mówi Mikołaj Pawlak, starszy manager kategorii Shell Café, Shell Polska.
Shell Café – nowa jakość kawy w wydaniu Shell
Shell Café to nowy koncept kawiarniano-gastronomiczny, który firma wprowadziła w połowie sierpnia w Polsce, jak i w innych krajach europejskich. Obecnie jest dostępny w 237 punktach Shell w naszym kraju.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Shell Café testuje nowe opcje posiłków i napojów. Pierwszym są własne mieszanki kawy Shell Café. Dzięki współpracy z cenionymi na całym świecie ekspertami i roastmasterami firma pozyskuje z ziaren dwie markowe mieszanki kawy palonej:
Słuchaj podcastu NowyMarketing
- ESPRESSO 80 proc. arabica i 20 proc. robusta, ciemna palona, bogata, intensywna, korzenna, doskonale zrównoważona. Pochodzenie: Azja Południowo-Wschodnia, środkowa Ameryka Południowa
- LUNGO/AMERICANO 100 proc. arabica, średnio palona Pochodzenie: środkowa Ameryka Południowa
Shell Café to nie tylko kawa. To również oferta spożywcza rozszerzona o croissanty czy kanapki marki własnej. Zmienia się również wnętrze stacji – gościnne otoczenie kawiarniane zapewni klientom komfortowy odpoczynek przed dalszą podróżą.
* Badanie zostało przeprowadzone na grupie badawczej 1000 Polaków, którzy piją kawę min. raz w tygodniu, sierpień 2021