Badania opublikowane przez Vue i University College London, ujawniają, że kilka godzin przed dużym ekranem może mieć zaskakujące korzyści dla funkcjonowania naszego mózgu, więzi społecznych, produktywności czy kreatywności. Kino może przynosić fascynujące korzyści poznawcze, emocjonalne i fizjologiczne:
- Doświadczenia kulturowe, takie jak kino, mogą poprawić pamięć, koncentrację i utrzymać mózg w dobrej kondycji.
- Podczas seansu serca biją zgodnie, co może wpłynąć na więzi społeczne, wydajność zespołu i zmniejszyć samotność.
- Kilka godzin w kinie może sprawić, że uczestnik seansu będzie bardziej kreatywny i produktywny.
W związku z publikacją w Polsce wyników badań z UCL, Multikino wypuszcza film z manifestem „Zatrać się w niezwykłych opowieściach”, rozpoczynając kampanię wizerunkową. Film, którego lektorem jest polski muzyk Bartosz Waglewski znany jako Fisz, pokazuje widzom, jak cenne jest zagubienie się w świetnej opowieści. Historie powinny być oglądane w określony sposób, aby widz mógł w pełni zanurzyć się w otoczeniu ekranu, dźwięku i fotela. Multikino oferuje najlepsze luksusowe i rozkładane skórzane fotele, ekrany o wysokiej rozdzielczości i wielowymiarowy dźwięk Dolby Atmos, ponieważ każdy zasługuje na doświadczenie magii rozrywki na dużym ekranie.
Zobacz również
– Co chwilę otrzymywane przypomnienia czy polubienia sprawiają, że nigdy nie jesteśmy offline. Okazuje się, że kino jest nie tylko jednym z ostatnich miejsc, w którym podczas oglądania filmu nie rozpraszają nas inne ekrany oraz powiadomienia z urządzeń mobilnych, ale badania pokazują, że jest ono dobre dla widzów! Ta kampania jest dla nas bardzo ważna, bo dzięki niej możemy uświadomić odbiorcom korzyści płynące z oglądania filmów na wielkim ekranie. Cały czas inwestujemy w zapewnienie najwyższej jakości foteli, ekranów i dźwięku oraz nieustannie staramy się zapewnić widzom jak najlepsze wrażenia podczas seansów na wielkim ekranie – wyjaśnia Sebastian Wojna, kierownik działu marketingu Multikino S.A.
Kampania wizerunkowa „Zatrać się w niezwykłych opowieściach” wystartowała 1 października br. a aktywacje z nią związane są zaplanowane na dwa miesiące. Film „Zatrać się w niezwykłych opowieściach” jest dystrybuowany we wszystkich kinach sieci, na stronie www oraz w mediach społecznych Multikina. Kampania reklamowa obejmuje Internet, prasę i outdoor oraz billboardy w wybranych miastach i metroboardy w warszawskim metrze. Ponadto spot wizerunkowy będzie emitowany w Internecie, w tym na YouTube’ie. Równolegle prowadzone będą działania z zakresu PR i influencer marketingu.
W spocie ukrytych jest aż 38 odniesień do filmów z całego świata. Fani Multikina na profilu na Facebooku mogą wziąć udział w konkursie i sprawdzić swoją filmową wiedzę.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Za komunikację kampanii „Zatrać się w niezwykłych opowieściach” odpowiada dział marketingu Multikino S.A. – Aleksandra Siedlecka (działania w Internecie – social media, strona www i newsletter), Magdalena Cieplińska (adaptacja materiałów na polski rynek, planowanie i zakup mediów) oraz Natalia Kaleta-Nguyen (komunikacja z mediami, współpraca z ekspertem oraz z blogerami i Influencerami).
Słuchaj podcastu NowyMarketing