Listopadowy numer ELLE bardziej eko w opakowaniu przyjaznym środowisku

Z szacunku do planety listopadowe wydanie Elle nie tylko jest dostępne w wariancie z bawełnianą torbą, ale także zostało zapakowane w tekturowe opakowanie. Powstało ono w 100% z surowców odnawialnych. To pierwsze tego typu rozwiązanie zastosowane w sprzedaży detalicznej na polskim rynku prasowym.
O autorze
1 min czytania 2021-10-04

Wszystkie materiały użyte do produkcji pudełka przyjaznego środowisku powstały z surowców odnawialnych, czyli makulatury. Opakowanie zostało wykonane w technologii kaszerowania, polegającej na łączeniu zadrukowanego papieru z tekturą. Umożliwia to najwyższej jakości zadruki, a użyty papier pochodzi całkowicie z recyklingu. Dodatkowo wszystkie rodzaje papieru, które przeszły przez proces produkcji, posiadają certyfikaty ekologiczne FSC oraz PEFC. Za wykonanie pudełka odpowiada firma Kent-Pak z Barda Śląskiego specjalizująca się w produkcji opakowań kaszerowanych z tektury falistej.

To już kolejne ekologiczne rozwiązanie zastosowane w miesięczniku. Od lutego 2020 roku wszystkie numery ELLE drukowane są na papierze Leipa Sky 90 gsm, który został wyprodukowany z materiałów pochodzących z recyklingu. Papier z certyfikatem Blue Angel promuje świadomość ekologiczną. To najstarszy i najbardziej znany certyfikat na świecie. Jest nadawany tym, którzy skupiają się na procesie przetwarzania surowców i produkcji pod kątem ich wpływu na środowisko naturalne. Papier posiada również certyfikat FSC i PEFC. Postępowanie zgodnie z wytycznymi tych oznaczeń pozwala na zachowanie bogactw biologicznych i struktury lasów w stanie nienaruszonym. Magazyn ELLE jest drukowany w firmie Quad/Graphics zasilanej energią pochodzącą ze źródeł odnawialnych.

Listopadowe ELLE z ekotorbą to również gratka dla czytelników. Limitowana, kolekcjonerska okładka przedstawia top modelkę Julię Banaś. Sesja okładkowa powstała na słonecznym Lazurowym wybrzeżu. Z kolei w innej sesji mody zatytułowanej ,,Pokusa” wzięła udział Sophie, pół Polka, pół Francuzka, której rodzinne korzenie sięgają Gwadelupy. Wszystkie rzeczy, które ma na sobie ta zjawiskowa modelka pochodzą od polskich projektantek i projektantów. Ten numer to aż 204 strony mody, urody, kultury oraz ważnych tematów społecznych. Promocja otyłości czy sposób na przełamanie kompleksów? Temat ciałopozytywności obrósł wieloma sprzecznymi teoriami, stereotypami, kontrowersjami. Rozprawiamy się z nimi w debacie pt. „Grubo!” z udziałem m.in. instagramowych aktywistek takich jak @justynaliscom czy @kisielle. To już kolejna publikacja z cyklu „Piękno w każdej postaci”.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Listopadowe wydanie ELLE z ekologiczną torbą, w przyjaznym dla środowiska opakowaniu, pojawi się w sprzedaży 6. Października. Numer dostępny również w wersji podstawowej bez dodatku lub w wersji z kosmetykiem – kremem do rąk Alba 1913.

Słuchaj podcastu NowyMarketing