Gra z IKEA i Republic of Gamers – komplet asortymentu dla graczy

Liczba graczy na świecie cały czas rośnie – przyszedł czas na asortyment stworzony z myślą o świecie gier. Nowa, wyjątkowa oferta została opracowana we współpracy IKEA z ekspertem – Republic of Gamers (ASUS ROG).
O autorze
1 min czytania 2021-10-05

Na świecie jest ponad 2,5 miliarda graczy, nie wszyscy mają jednakowe potrzeby i gusta. Nie ma znaczenia, czy jest się zawodowcem, czy gra się od czasu do czasu, tak dla przyjemności. Dzięki nowemu asortymentowi mebli i akcesoriów gamingowych IKEA stworzenie kompletnego, dostosowanego do potrzeb rozwiązania to nic trudnego. Każde stanowisko gamingowe może być praktyczne, a przy tym świetnie wyglądać. Dlatego firma postanowiła połączyć siły z marką Republic of Gamers (ASUS ROG), która utrzymuje pozycję lidera w branży gier i projektuje wysokiej jakości, innowacyjny sprzęt oraz wyposażenie. ASUS ROG posiada nie tylko wiedzę na temat rynku, ale chce także znaleźć nowe sposoby na miejsce w domu przeznaczone do gier. Współpraca pozwoliła na stworzenie funkcjonalnych i niedrogich produktów oraz kompletnych rozwiązań, które ułatwiają zaprojektowanie swojej przestrzeni.

– Jeszcze sporo dzieli nas od całkowitej demokratyzacji świata gier komputerowych. Właśnie czynimy pierwszy krok w tym kierunku, wprowadzając do sprzedaży przystępne cenowo, dopracowane produkty gamingowe i kompletne rozwiązania, które mamy nadzieję, przypadną do gustu temu gronu odbiorców – mówi Ewa Rychert, global business leader of workspace, IKEA of Sweden.

Nowa oferta produktów do gier obejmuje serie: UPPSPEL, LÅNESPELARE, MATCHSPEL, UTESPELARE, HUVUDSPELAR. W nowościach jest łącznie ponad 30 produktów. Fani gier znajdą dla siebie zarówno ergonomiczne biurka i krzesła, czy pojemne szuflady, jak i pomocne akcesoria – uchwyt na kabel od myszy, poduszkę na kark oraz tablicę na ścianę, na której będzie można zawiesić niezbędne rzeczy.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

– Gracze niejednokrotnie spędzają przed komputerem więcej czasu niż pracownicy biurowi. Mając to na uwadze, chcemy zaproponować im bardziej ergonomiczne i funkcjonalne produkty, dzięki którym staną się jeszcze lepsi w tym, co robią, bez narażania się na kontuzje – dokładnie jak w przypadku sportowców – mówi Jon Karlsson, projektant IKEA.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Wszystkie artykuły UPPSPEL zostały stworzone przez IKEA i ROG. Pozostałe produkty to projekt IKEA w oparciu o spostrzeżenia i wiedzę zdobyte podczas wspólnej pracy, aby zapewnić szeroką ofertę oraz zaspokoić różne potrzeby pod względem funkcji, wzornictwa i ceny.

Komplet asortymentu dla graczy wchodzi do sprzedaży sukcesywnie już od 1 października 2021 r. w sklepach stacjonarnych IKEA, na IKEA.pl oraz w Aplikacji Mobilnej IKEA.