Słowo „zdalnie” odmieniane jest obecnie na wszystkie sposoby: zdalne rekrutacje, sprzedaż, zdalna praca i zdalne konferencje… W efekcie współczesny biznes mocniej orbituje w sieci, wokół mediów społecznościowych, a tym samym także wokół platformy LinkedIn. Dlatego też tak ważna jest wymiana wiedzy i dyskusja na temat wykorzystania tego ostatniego w praktyce. Już 13 i 14 października po raz trzeci odbędzie się konferencja #LinkedinLocalVirtual – spotkanie praktyków największej biznesowej sieci świata. Główne tematy, wokół których odbędzie się 18 sesji to skuteczna sprzedaż, prowadzenie działań marketingowych oraz realizacja strategii employer brandingowych. Spotkanie online jest w pełni bezpłatne, a rejestracja na nie nadal możliwa!
Pytania sprzed zaledwie kilku lat, które brzmiały: „czy warto być online?”, „czy inwestować w obecność w sieci?” z dzisiejszej perspektywy wydają się niepoważne. Podobnie nikt, kto obserwuje rzeczywistość, nie pyta już: „czy warto być na LinkedIne?”. Współcześnie, pytanie nie brzmi już „czy?”, ale „jak żeby to było skuteczne?” i rozbrzmiewa tym mocniej, im więcej firm i organizacji na skutek zawirowań ostatnich kilkunastu miesięcy przenosi swoją działalność do sieci, widząc w niej nierzadko koło ratunkowe dla prawidłowego funkcjonowania.
Zobacz również
Jak funkcjonować online, by odnieść sukces? Jak wykorzystać zasoby swojej organizacji i możliwości, jakie daje LinkedIn, by skuteczniej sprzedawać, łatwiej rekrutować, budować markę swojej organizacji i swoich ekspertów? To pytania, które obecnie zaprzątają głowy właścicieli firm, zarządów czy menedżerów różnych departamentów – bez względu na wielkość organizacji, za jaką odpowiadają. Nie ma na nie jednej uniwersalnej odpowiedzi, tak jak nie ma jednej strategii marketingowej czy employer brandingowej. Dostępny jest jednak stale powiększany zasób wiedzy, której przyswojenie pozwala sprostać współczesnym wyzwaniom. Istnieje też szereg doświadczeń innych firm, z których warto czerpać i inspirować się nimi, idąc własną ścieżką.
Tą wiedzą i doświadczeniami podzielą się eksperci: specjaliści ds. emloyer brandingu, HR, komunikacji, marketingu, social mediów, oraz dyrektorzy firm podczas konferencji #LinkedinLocalVirtual, której trzecia edycja odbędzie się online w dniach 13 i 14 października br. Jej organizatorem jest Sharebee, platforma pozwalająca na skuteczne zarządzanie programami social selling i employee advocacy w firmach.
Podczas 2 dni wystąpień na uczestników czeka w sumie 24 prelegentek i prelegentów, którzy za darmo podzielą się niezbędną wiedzą i praktycznymi poradami. Pierwszy dzień konferencji – 13 października – będzie dotyczył zagadnień z obszaru employer brandingu. Dowiecie się m.in., jak w działaniach EB wykorzystać marki osobiste, jak prowadzić EB trudnych branż na LinkedInie, jak przyciągać najlepszych kandydatów do pracy. Poznacie też przykłady wdrożeń programów Employer Advocacy i sposoby, jak radzić sobie z hejtem. Drugiego dnia spotkania omawiane będą m.in. zagadnienia szeroko rozumianego social sellingu. To m.in. sposoby targetowania działań na LinkedInie, tajniki zrównoważonej strategii komunikacji, metody skalowania działań social selling, różnice pomiędzy sprzedażą bezpośrednią a zdalną, tipy dot. budowy company page na LinkedInie i tworzenia strategii komunikacji poprzez to medium, a na koniec, porady odnośnie wykorzystania formatu wideo w komunikacji B2B. Jednak #LinkedinLocalVirtual to nie tylko szereg wystąpień i prezentacji. Organizatorzy zadbali bowiem także o interakcję z uczestnikami spotkania oraz networking, w efekcie czego konferencja ta to także doskonała okazja, by nawiązać ciekawe i wartościowe znajomości i relacje.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Na wydarzenie wciąż można się zapisać pod adresem www.linkedinlocalvirtual.pl – udział jest bezpłatny. To jednak nie wszystko: osoby, które zgłoszą chęć udziału, otrzymają trzydziestodniowy bezpłatny dostęp do Inspiro – platformy z wieloma ciekawymi audiobookami z takich m.in. obszarów, jak rozwój osobisty, biznes, marketing, ekonomia czy nauka języków.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
O konferencji #LinkedinLocalVirtual:
Organizator wydarzenia: Sharebee
Data: 13-14 października 2021 r., g. 10:00 – 16:00
Rejestracja na wydarzenie: www.linkedinlocalvirtual.pl
Partner technologiczny: user.com
Partnerzy: Eactive, d*fusion communication, Inspiro, httpool, Dream Employer, Innergo
Patroni mediowi: NowyMarketing, MARKETER+, PERSONEL+, Business Insider, BRIEF, Marketing przy kawie
Wśród prelegentów znaleźli się zaś m.in:
- dr Natalia Wiechowski, Keynote Speaker, ThinkNatalia,
- Karolina Gębura-Nowak, Employer Branding & Inclusion & Diversity Manager, Phillip Morris International,
- Martyna Skalska, Talent Acq. & Employer Branding Executive, Phillip Morris International,
- Anna Martinez, Specjalista ds. Rekrutacji i Employer Brandingu, Grupa Żywiec,
- Milena Kulon, Employer Branding Specialist, Allegro,
- Dagmara Pakulska, Social Media Trainer & Consultant,
- Maja Gojtowska, Employer Branding, HR, Konsultant, Strateg,
- Paulina Mazur, Employer Branding, HR, Konsultant, Strateg,
- Grzegorz Piwowar, Digital Marketing Manager, Advantech,
- Sarunas Sakalauskas, LinkedIn Partner Director, Httpool,
- Łukasz Malczewski, Managing Director, d*fusion communication,
- Piot Jamrogiewicz, Account Director, d*fusion communication,
- Adrian Gamoń, Strateg ds. Branding i social media,
- Mateusz Jabłonowski, Employer Branding Leader, Allegro,
- Łukasz Kosuniak, CEO, GrowConsulting,
- Jakub Sito, Strateg komunikacji, Dziennikarz,
- Szymon Negacz, Konsultant, Trener Sprzedaży i właściciel, SellWise,
- Dariusz Użycki, Head of Industrial Sector CEE&CIS, Padersen & Partners
- Bartek Ziemiański, Head of Social Selling Programs, Sharebee,
- Karol Stróż, COO, Sharebee,
- Marcin Sokołowski, CEO, Sharebee.