Konkurs Chopinowski jest wizytówką Polski na świecie. To turniej muzyczny o globalnym zasięgu i ogromnej renomie, od niemal stu lat budzący pozytywne skojarzenia z Polską i skutecznie promujący polską kulturę. Obok olbrzymiej roli, jaką pełni w popularyzacji muzyki Chopina, odkrywa największe talenty pianistyczne, zapewniając młodym muzykom najskuteczniejszy start w międzynarodowej karierze. Jest źródłem wielokulturowej polaryzacji, którą świat obserwuje w różnorodnych interpretacjach muzyki genialnego kompozytora.
Kunszt i najwyższa jakość to kluczowe filary marki Chopin Perfumes. Wody perfumowane to olfaktoryczna interpretacja kompozycji Mistrza, z których każda opowiada własną historię i tworzy wiele różnych warstw emocji. Natomiast luksusowe opakowania zaprojektowano łącząc rzemieślniczą finezję z kultową elegancją. Dostępne w ofercie trzy kultowe zapachy OP. 25, 28 i 9 odzwierciedlają perfekcję, mistrzostwo i magię arcydzieł Chopina oraz zapraszają do wejścia w efemeryczny świat ponadczasowej męskości, tylko dla koneserów.
Zobacz również
– Jesteśmy dumni, że możemy wspierać artystów biorących udział w Międzynarodowym Konkursie Pianistycznym oraz przyczyniać się do rozwoju kultury w Polsce – mówi przedstawiciel marki Chopin Perfumes.