Pomysł kampanii łączy wartości dotychczas wpisane w DNA innogy i E.ON, a także zakłada ich kontynuację. Kluczowy jest rozwój rozwiązań, które sprawiają, że żyje się nam lepiej, a także troska o środowisko, w którym żyjemy. E.ON jako marka akcentuje w kampanii: działaMY wspólnie dla lepszej przyszłości naszego świata!
Pierwszy etap rebrandingu wystartował w sieci i social mediach. Agencja przygotowała stronę eon.innogy.pl, na której od pierwszego października mają miejsce premiery trzech filmów reportażowych, których bohaterami są warszawiacy z dobrą energią. To świadomi ekologicznie mieszkańcy stolicy, którzy we własnym zakresie wcielają idee zrównoważonego życia. Każdy z nich ma swój sposób na dbanie o środowisko – życie według zasad zero waste, przesiadka na rower czy czerpanie energii z paneli słonecznych. Bohaterką pierwszego wideo jest pracująca w innogy Sylwia Korczak, a kolejnych Martyna Zastawna, twórczyni marki WOSH WOSH oraz działkowicz Antoni Barłowski.
Zobacz również
– Nie od dziś wspólnie z warszawiakami zmieniamy stolicę – w ostatnich latach podjęliśmy kilka kroków na rzecz czystszego powietrza w mieście. W najbliższym czasie będziemy nadal intensywnie rozwijać ten kierunek i zaproponujemy mieszkańcom stolicy nowe inicjatywy proekologiczne, wspierające produkcję energii ze źródeł odnawialnych. W myśl hasła „MY może więcej” wierzymy, że nawet małe zmiany wprowadzone na szeroką skalę przyniosą nam wszystkim większe korzyści. Dlatego do współpracy zapraszamy naszych klientów, z którymi łączy nas troska o przyszłość miasta – mówi Agnieszka Kamińska, kierownik komunikacji marketingowej z innogy Polska z Grupy E.ON.
– W kampanii rebrandingowej oddajemy głos warszawiakom z dobrą energią. Odnaleźliśmy prawdziwych mieszkańców stolicy, którzy swoim stylem życia odzwierciedlają „zieloną” filozofię E.ON Polska. To oni są bohaterami tej kampanii. Ich historie idealnie ilustrują wizję wspólnego działania na rzecz środowiska pod hasłem „MY może więcej” – mówi Michał Sęk, creative director w 180heartbeats + JUNG v MATT.
Adresatami działań rebrandingowych są dotychczasowi klienci i mieszkańcy Warszawy (25-75 lat, właściciele mieszkań i domów), wspólnoty mieszkaniowe, deweloperzy, a także pracownicy firmy.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Od 1 października ruszyła też kampania OOH. Następnie zaplanowano kolejne działania wizerunkowe i produktowe. Informacja o zmianie jest także sukcesywnie komunikowana w mailingach oraz insertach wysyłanych wraz z fakturami do klientów. Od połowy grudnia innogy Polska będzie już funkcjonować pod nazwą E.ON Polska.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Agencja 180heartbeats + JUNG v MATT realizuje kampanię w efekcie wygranego w poprzednim roku przetargu.