Fabb Sp. z o.o. to jeden z największych w Polsce producentów i dostawców tkanin obiciowych. W ciągu czterech lat marka zrealizowała zamówienia w ponad 40 rynkach i otworzyła placówki w 10 krajach.
Grow Now zajmie się obsługą dwóch marek z portfolio spółki: Fabb, dedykowanej tkaninom i OA, środków do pielęgnacji bezpiecznych dla środowiska bez związków chemicznych PFC. W ofercie znajdują się produkty do czyszczenia mebli, mieszkań, a nawet samochodów.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
W ramach współpracy, Grow zajmie się kompleksowym przygotowaniem firmy do wejścia na marketplace’y w Polsce i Europie: Allegro, Empik.com, Amazon, Kaufland, eBay, eMag. Zakres działań obejmie wsparcie Fabb pod kątem prawnym, księgowym i technologicznym, a także całościowe prowadzenie sprzedaży.
Umowa została podpisana na czas nieokreślony.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]