Polskie media rozgrzała informacja o tym, że młody polski raper nawiązuje współpracę z siecią fast food. Efektem wspólnych działań jest dostępny od dziś „Zestawy Maty”, czyli limitowany produkt, który będzie kosztował 18 złotych i znajdziemy w nim potrójnego cheeseburgera (Potrójny Ch33sburger), średnie frytki oraz Vanilla Matcha Latte (Matchak Latte).
Na stronie McDonald’s już teraz możemy zobaczyć materiały graficzne promujące nowy zestaw – widnieje na nich wizerunek Maty z nową, charakterystyczną fryzurą (nawiązującą do znaku marki – słynnych „złotych łuków”). Do tego sieć przygotowała wizualizację zestawu i zestaw kolorowych grafik, które uatrakcyjniają ofertę.
Zobacz również
Na stronie znalazła się również podpowiedź, aby fani Maty uważnie śledzili Instagrama McDonald’s Polska – na Instastory ma pojawić się bowiem informacja, co zrobić, aby wygrać gadżety sygnowane specjalnym logo, które powstało specjalnie z okazji współpracy rapera z siecią restauracji.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
[UPDATE]
Słuchaj podcastu NowyMarketing
W sieci można już też obejrzeć oficjalny spot reklamowy z udziałem Maty.
Na naszym profilu na LinkedIn pytamy Was o ocenę tej współpracy i zapraszamy do dyskusji.
PS
Współpraca sieci restauracji McDonald’s z raperem Tommym Cashem ma zaowocować modyfikacją menu. Raper ogłosił, że w karcie dań ma pojawić się pozycja dla klientów, którzy są zbyt smutni, by zamawiać klasyczny Happy Meal.
PS 2
Młody Matczak postawił na niecodzienną promocję przedsprzedaży swojej najnowszej płyty. W tym celu wcielił się w rolę sprzedawcy sklepu Groszek.