W ramach grupy wyodrębnione zostały 3 brandy: monday comms, monday digital i monday strategy. Wszystkie marki działają pod jednym, wspólnym claimem: We Care. We deliver. Zmiana wynika przede wszystkim z potrzeby zapewnienia: dalszego rozwoju wysokiej jakości usług, partnerskiego wsparcia klientom oraz stałego podwyższania kompetencji pracownikom.
Wydzielenie ze struktur agencji trzech wyspecjalizowanych marek to kolejny krok w rozwoju monday, odpowiedź na poszerzający się zakres usług oraz potrzebę dalszej profesjonalizacji przy jednoczesnym zachowaniu elastyczności i zwinności.
– Nad zmianą, której efektem jest przekształcenie monday w grupę oraz wydzielenie brandów pracujemy od dłuższego czasu. Wymagała precyzyjnego rozdzielenia odpowiedzialności pomiędzy członków zarządu, wypracowania wraz z szefowymi i szefami zespołów jasnych zasad współpracy pomiędzy brandami, rozbudowania oferty poprzez szkolenia pracowników oraz zaproszenie do współpracy nowych ekspertów. Zależało nam na jednoczesnym zachowaniu spójności w ramach grupy oraz rozwijaniu każdego z brandów osobno, a to wyzwanie, które wymagało uważności i odpowiedniego wdrożenia – mówi Ewa Mittelstaedt, CEO monday group. – Zmiana pozwala nam skupić się na obszarach kluczowych z punktu widzenia biznesu naszych klientów oraz rozwoju pracowników i poszerzać portfolio o dodatkowe usługi strategiczne i kreatywne – dodaje.
Zobacz również
monday strategy (www.mondaystrategy.pl)
monday strategy zrzesza liderów monday – ekspertów, którzy wyznaczają strategiczne kierunki rozwoju dla poszczególnych marek grupy oraz świadczą usługi strategiczne dla klientów z portfolio monday comms oraz monday digital. monday strategy specjalizuje się opracowywaniu strategii komunikacji, konceptów i platform kreatywnych oraz key visuali. W portfolio usług monday group znajdują się również działania z obszaru komunikacji kryzysowej oraz Public Affairs.
monday digital (www.mondaydigital.pl)
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
monday od lat rozwija kompetencje social media, digital, content, performance oraz influencer marketing. Agencja realizowała kampanie dla największych marek, zdobywając szereg nagród w tym obszarze, m.in. dla Aliexpress, Media Markt, Compensa, Intel, mBank czy Electronic Arts. Brand monday digital nadaje dotychczasowym działaniom social i digital agencji odpowiednie ramy.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
– W monday robimy digital, który się klika. Opracowujemy strategie, wymyślamy koncepty kreatywne, tworzymy kreacje, które przykuwają uwagę. Budujemy marki i wspieramy ich komunikację, budujemy społeczności i zapraszamy ludzi do świata marek. Naszym celem jest wywoływanie emocji, które przełożą się na generowanie konkretnych efektów – zaznacza Adam Kozłowski, VP digital w monday group – Mimo że naszym naturalnym środowiskiem jest digital i to w nim czujemy się najlepiej, zawsze staramy się efektywnie i w ciekawy sposób połączyć online z offlinem – dodaje.
monday comms (www.mondaycomms.pl)
Najbardziej holistycznym brandem stworzonym w ramach transformacji monday jest monday comms, który odpowiada za strategiczne łączenie public relations z digital marketingiem i digital sellingiem. Co to oznacza? monday comms dba między innymi o doradztwo strategiczne, tworzy koncepty kreatywne, wprowadza na rynek firmy i marki oraz realizuje kampanie wspierające cele biznesowe i sprzedaż. Łączy kompetencje skupione między innymi wokół PR korporacyjnego i produktowego, employer brandingu, CSR, art brandingu, digital sellingu i marketingu.
– monday comms to brand, w którym łączymy kreatywność i profesjonalizm, specjalizacje w B2C i B2B, online z offlinem, efektowność z efektywnością. Tę różnorodność doskonale obrazują ostatnie nominacje do Złotych Spinaczy – gamingowa kampania „Szukamy cool nerda – premiera gry Star Wars: Squadrons” dla Electronic Arts Polska i program wspierający sprzedaż „Social Selling – handlowiec staje się influencerem” dla Dell Technologies. Mimo transformacji, którą przeszło monday, nadal pozostajemy jednym teamem, który wymienia się kompetencjami, aby zapewnienić naszym partnerom jak najlepsze zrozumienie ich potrzeb i celów, podchodząc do ich obsługi możliwie jak najbardziej kompleksowo. I co ważne, bardzo lubimy naszych klientów i marki, które za nimi stoją – mówi Magdalena Skarżyńska, VP comms w monday group. – To wszystko świetnie wpisuje się w ideę, która przyświeca wszystkim naszym działaniom – „We care. We deliver” – dodaje.
Trzy brandy grupy ściśle ze sobą współpracują, zapewniając klientom kompleksowe wsparcie oparte na głębokim zrozumieniu prowadzonego przez nich biznesu oraz gwarantuje rozwój niemal 80. pracownikom grupy. Obecna struktura umożliwia z jednej strony utrzymanie wysokiej jakości usług a z drugiej elastyczność i zwinność, dzięki którym zakres wsparcia monday może być dowolnie dostosowywany do zmieniających się warunków.
Zmiany w strukturze agencji wchodzą w życie od 18 października 2021 roku.