Do zadań agencji należy przygotowanie kompleksowej architektury informacji oraz projektów UX i UI w oparciu o wypracowany design system. Docelowy serwis zostanie wzbogacony również o część e-commerce, za której projekt również odpowiedzialna będzie agencja GoldenSubmarine.
Niezależnie od ww. prac, agencja cały czas odpowiada za utrzymanie serwisów Amica i Hansa na kilkunastu zagranicznych rynkach, a także regularnie przygotowuje kampanijne strony produktowe na bieżące potrzeby komunikacyjne Amica.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]