Kośmider, dotychczas związany zawodowo z polskimi oddziałami sieciowych agencji reklamowych takich jak McCann Ericsson, Grey Worldwide czy Leo Burnett, w Focus Media Group jest odpowiedzialny za dalsze budowanie zintegrowanej oferty spółek należących do holdingu. Do głównych zadań Piotra należy także rozwój kolejnych kompetencji komunikacyjnych i technologicznych w grupie – wspólnie z zarządem będzie decydował o nowych inwestycjach.
– Focus Media Group to struktura, która pozwala w sposób wyjątkowo spójny i efektywny odpowiedzieć na całą paletę potrzeb klienta. Niewątpliwie wiedza Piotra, a także jego ogromne doświadczenie, pomoże nam jeszcze lepiej przygotować się do obsługi ciekawych marek i dużych firm – mówi Rafał Kupidura, Prezes Zarządu Focus Media Group. – Wiem, że świeże spojrzenie Piotra pozwoli nam odpowiednio wykorzystać obecne możliwości, a w efekcie wspólnej pracy uda nam się obrać najlepszy kierunek dalszego rozwoju grupy – dodaje Kupidura.
Zobacz również
Piotr Kośmider ma wieloletnie doświadczenie w pracy zarówno po stronie klientów – w ostatnim czasie był szefem marketingu w spółce Biazet SA, świadczącej usługi produkcyjne m.in. dla Royal Philips B.V., kilka lat wcześniej pełnił funkcję dyrektora marketingu i komunikacji korporacyjnej w TFI Skarbiec, należącym do Grupy BRE Bank, jak również w sieciowych agencjach reklamowych – doradzał agencji interaktywnej 180heatrbeats + Jung von Matt, zarządzał polskim oddziałem agencji McCann Erickson, tworzył od podstaw i zarządzał agencją G2, należącą do struktur Grey Worldwide, kierował agencją brandingową i designerską Lothar Boehm, a karierę w branży reklamowej rozpoczynał od współpracy z agencją Leo Burnett. Kośmider jest aktualnie Członkiem Rady Fundacji FOR prof. Leszka Balcerowicza.