Jak podkreślają przedstawiciele marki Capgemini, hasło „Get the future you want” skierowane jest zarówno do przedsiębiorstw poszukujących partnera biznesowego, któremu mogą zaufać, jak i do osób kształtujących swoją karierę zawodową i pragnących pracować dla odpowiedzialnej organizacji, która oferuje narzędzia wspierające rozwój. W ramach kampanii Capgemini Polska, która rozpoczyna się w październiku 2021 i trwać będzie do kwietnia 2022, zaplanowano szereg wewnętrznych oraz zewnętrznych aktywności nakierowanych głównie na aktualnych i potencjalnych pracowników.
Co łączy lot Boeingiem z rozwojem kariery?
Pierwszą z aktywności realizowanych w ramach kampanii, jest konkurs „Career without gravity”. Za kreatywne uzasadnienie swojej wizji przyszłości w Capgemini, można w nim wygrać niestandardowe nagrody, m.in. lot w stanie nieważkości, lot Boeingiem oraz loty w tunelu aerodynamicznym. Mechanizm konkursu to trzy proste kroki: kandydaci wybierają jedną z ofert pracy dostępnych na stronie capgemini.com/pl-pl/jobs, następnie w oparciu o nią przygotowują film z odpowiedzią na pytanie: „Dlaczego chcę dołączyć do Capgemini jako…” . W ostatnim kroku wysyłają CV wraz z filmem lub linkiem do niego oraz wskazaniem oferty, do której się odnosi, na adres [email protected]. Konkurs będzie wspierany m.in. działaniami w mediach społecznościowych, w ramach współpracy z uczelniami wyższymi czy aktywnościami reklamowymi, a jego rozstrzygnięcie planowane jest na połowę stycznia 2022 r. Kolejne odsłony kampanii „Get the future you want” zaplanowane są na początek 2022 roku i będą pogłębiać przesłanie hasła, w obszarach takich jak human stories dotyczące pasji i wyzwań, jakie pomaga rozwijać Capgemini swoim pracownikom, a także równość i inkluzywność.
Zobacz również
Przyszłość według Capgemini
„Get the future you want” to hasło, którego wdrażanie Capgemini rozpoczęło globalnie już rok temu. Odzwierciedla ono elementy ważne dla wizerunku firmy: pozycję biznesową, wieloletnie doświadczenie technologiczne oraz inwestycje w pracownika. Podkreśla także zaangażowanie organizacji na rzecz integracji i zrównoważonego rozwoju.
– Hasło „Get the future you want” jest odzwierciedleniem aktualnej strategii Capgemini. Odnosi się ono jednocześnie także do wyzwań, jakie stoją przed ludźmi we współczesnym świecie. Szybka transformacja cyfrowa i następujące przemiany wymagają od każdego z nas refleksji na temat tego, jak możemy wykorzystywać dostępne narzędzia i technologie do kształtowania przyszłości, by była ona zrównoważona i pełna otwartości. Kampania i związane z nią działania komunikacyjne mają na celu pokazanie naszym zespołom, obecnym i przyszłym pracownikom, że zmiana może pójść w pożądanym przez nich kierunku, a my pomożemy im ją osiągnąć. Organizując konkurs „Career without gravity”, chcieliśmy z kolei pokazać, że kariera w Capgemini niesie ze sobą wiele możliwości dla pracowników oraz kandydatów, a razem z nami mogą rozwijać się praktycznie bez ograniczeń, w stronę której chcą. Wizja konkursu wynika więc bezpośrednio z hasła „Get the future you want”– mówi Magdalena Dorożyńska, brand communication & CSR manager w Capgemini Polska.
Działania na rzecz rozwoju pracowników
Warto przypomnieć, że w całej Polsce Capgemini zatrudnia już ponad 10 tysięcy specjalistów w swoich oddziałach zlokalizowanych w Katowicach, Krakowie, Lublinie, Opolu, Poznaniu, Warszawie i Wrocławiu. Firma od lat nagradzana jest za działania na rzecz pracowników. W 2021 roku otrzymała m.in. tytuł Top Employer 2021.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
– Technologia jest obecnie kluczowym czynnikiem umożliwiającym niemal każdą transformację biznesu i społeczeństwa. Jednak z tym potencjałem wiąże się wielka odpowiedzialność za wykorzystanie go w odpowiedni sposób. Klienci muszą wiedzieć, że mają po swojej stronie partnera, który pomoże im zdefiniować swoją przyszłość i urzeczywistnić ją właśnie dzięki pracownikom Capgemini, którzy w swoich działaniach na co dzień wykorzystują nowe technologie. Pracownikom pomagamy z kolei zdefiniować karierę i osiągnąć cele osobiste. Na tym się obecnie skupiamy: aby pomóc naszym klientom, naszym ludziom i naszym społecznościom uzyskać taką przyszłość, jakiej chcą. Kampania „Get the future you want” doskonale się w to wpisuje. Zapraszamy serdecznie do udziału w niej – podsumowuje Gabriela Plencler-Borecka, employer branding process lead w Capgemini Polska.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Więcej szczegółów na temat hasła oraz kampanii Capgemini i konkursu znaleźć można na stronie Capgemini w wersji polskiej i angielskiej.