– Black Friday to największe wydarzenie zakupowe roku, w którym coraz większą rolę odgrywają zakupy online, tak więc marki muszą wykorzystać ten kanał sprzedaży w jak najlepszy sposób. I temu właśnie służy przygotowany przez Httpool projekt, na który składa się zestaw porad eksperckich dotyczących wykorzystania reklamy na Twitterze na potrzeby Black Friday – mówi Justyna Duszyńska, CEO w Httpool Polska.
Eksperci Httpool doradzają firmom planującym wziąć udział w tym zakupowym karnawale jak strategicznie przygotować się na ten dzień, jak przygotować kampanie na Twitterze i jak dotrzeć do odbiorców.
Zobacz również
Dlaczego marki powinny rozważyć Twittera jako część pełnej strategii medialnej na Czarny Piątek?
Jak dotrzeć do odbiorców na Twitterze w Czarny Piątek
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
https://www.httpool.com/case_studies/how-to-reach-your-audience-on-twitter-for-black-friday/
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Czy Twój sklep internetowy jest gotowy na Czarny Piątek? Oto 6 wskazówek zwiększających przychody za pośrednictwem Twittera od Wise.Blue
Httpool to największy na świecie globalny partner reklamowy czołowych platform społecznościowych, takich jak m.in. LinkedIn, Twitter, Snapchat, Spotify, TikTok, Brainly, Facebook czy Tripadvisor.